تاریخ خبر: کد خبر: 7482

به همت نهضت مردمی پوستر انقلاب و مشارکت 8 مجموعه فرهنگی دیگر تولید شد/

25 پوستر برای گمشده ای به نام «وحدت اسلامی» + دانلود

این پوسترها که حاصل تلاش قریب به 90 هنرمند از 12 شهر کشور در کارگاه 4 روزه «حبل الله» در قم بود، هم اکنون از سایت نهضت مردمی پوستر انقلاب قابل دانلود هستند.

به گزارش «قاصدنیوز»، حجت الاسلام محمد جواد قاسمپور، دبیر اجرایی فراخوان پوستر کشوری حبل الله گفت: بیش از 100 پوستر، حاصل کارگاه (حبل الله) با موضوع وحدت آماده ی دانلود و استفاده عموم مردم است.

 

وی ادامه داد: این پوسترها که حاصل تلاش قریب به 90 هنرمند از 12 شهر کشور در کارگاه 4 روزه حبل الله در قم بود، هم اکنون از سایت نهضت مردمی پوستر انقلاب قابل دانلود هستند.

 

این آثار در قالب دو مجموعه 108 و 109 ارائه شده اند و و نسخه انگلیسی، عربی و فرانسه آنها نیز بزودی در سایت نهضت بارگذاری خواهد شد که به صورت رایگان برای تمام مردم قابل دانلود و استفاده می باشد. با ارائه این مجموعه، آثار نهضت مردمی پوستر انقلاب از مرز 1000پوستر گذشت.

 

محمد جواد قاسمپور گفت: این محصولات که حاوی محتوا و مضمون وحدت آفرین است آماده توزیع در فضای حقیقی و مجازی می باشد و همه فعالان و دلسوزان می توانند نسبت به بازنشر آن در همه جوامع مجازی و مراکز حقیقی و به اشتراک گذاشتن آن با مرتبطین داخلی یا خارجی خود، در امر ترویج وحدت سهیم گردند.

وی افزود: همزمان با هفته وحدت در شهرهای تهران،قم، مشهد، اصفهان و... این آثار به صورت اکران شهری و نمایشگاه های خیابانی به معرض دید عموم در خواهد آمد.

 

گفتنی است کارگاه سه روزه حبل الله، که با حضور اساتید برجسته حوزه گرافیک از جمله مسعود نجابتی و محمدرضا دوست محمدی همراه بود، به همت نهضت مردمی پوستر انقلاب و کانون هنر شیعی و همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، اتحادیه بین المللی امت واحده و مجموعه فرهنگی سرچشمه و همچنین با میزبانی مسجد مقدس جمکران از 24 تا 27 آذرماه برگزار گردید.

 

همچنین امکان ارسال به صورت اینترنتی نیز پیش بینی شده بود.

 

علاقه‌مندان می توانند علاوه بر اینجا و اینجا، به این آثار در صفحه های رسمی نهضت مردمی پوستر انقلاب در جوامع مجازی و همچنین سایت هنر مقاومت و شیعه آرت دسترسی پیدا نمایند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون