تاریخ خبر: کد خبر: 5674

پیام آیتالله علم الهدی درباره ضرب و شتم اخیر آمر به معروف منکر در مشهد

امام جمعه مشهد ضمن ارج نهادن به اقدام بانوی ناهی از منکر که مورد ضرب و شتم قرار گرفت، از مسؤولان پارک کوهسنگی که با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی خود، به کمک وی شتافته و در اجرای این فریضه الهی شرکت داشته اند و نیز دادستان مشهد تشکر کرد.

به گزارش قاصدنیوز، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد درباره ضرب و شتم اخیر بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر در پارک کوهسنگی مشهد پیامی به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«اِنَّ اللهَ اشتَری مِنَ المُؤمنینَ اَنفُسَهُم وَ اَموالَهُم بِاَنَّ لَهُمُ الجَنَّة ... اَلتّائِبونَ العابِدونَ الحامِدونَ السّائُحونَ الرّاکِعونَ السّاجِدونَ الأمرونَ بِالمَعروفِ وَ النّاهونَ عَنِ المُنکَرِ وَ الحافِظونَ لِحُدودِ اللهِ وَ بَشِّرِ المُؤمِنین»

 

خداوند مال و جان مؤمنین را می خرد، در برابر آن که بهشت به آن ها تعلّق می گیرد؛ این افراد در آیه فوق به این خصوصیت معرفی می شوند که توبه کنندگان، عبادت کنندگان، ستایش کنندگان حق، روزه داران، رکوع کنندگان و سجده کنندگان یعنی نمازگزارانی هستند که امر به معروف و نهی از منکر می کنند و حدود الهی را پاس می دارند.

 

این آیه شریفه، مدال پرافتخاری است بر سینه نمازگزاران و روزه دارانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند.

 

تعلّق این مدال آسمانی را به خواهر مردآفرینی که دو شب گذشته در پارک کوهسنگی مورد بی ادبی یک عنصر ناهنجار به خاطر اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر قرار گرفت، تبریک عرض می کنم و از برادران و خواهران مسؤول پارک که با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی خود، به کمک این خواهر شتافته و در اجرای این فریضه الهی شرکت داشته اند، متشکرم.

 

همچنین از دادستان غیرتمند مشهد نیز تشکّر ویژه می کنم که با قاطعیت عادلانه خود، مطلب را مورد پیگیری قرار داده است. در جوار آقا علی بن موسی الّرضا(علیه السّلام) خواهان توفیقات بیشتر برای خدمت به اسلام عزیز فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر می باشیم.

 

یازدهم مردادماه سال یکهزار و سیصد و نود و چهار

امام جمعه مشهد مقدس، احمد علم الهدی

 

 

گفتنی است بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر مشهدی هشتم تیرماه در پارک کوهسنگی مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته بود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون