تاریخ خبر: کد خبر: 5380

به بهانه اجرای کنسرت پرواز همای:

نوای شهدای غواص احیای مروجین الحاد و کفر نبود

شهدای غواص و خط شکنانی که بعد از چندین سال به میهن عزیز اسلامی بازگشتند، بهانه ای شده تا برخی افراد که در یک دهه سابقه نوکری و خوش رقصی برای اربابان غربی و آمریکائی داشتند برای بازگشت و تطهیر خود کنسرت موسیقی بنام شهید به پا کنند.

نوای شهدای غواص احیای مروجین الحاد و کفر نبود

به گزارش قاصدنیوز، این سئوال مطرح است که چرا در این مقطع حساس کنونی مسئولین کشور به جای دغدغه واقعی اقتصادی، معیشتی وفرهنگی در کشور و حمایت از مظلومان در خارج از مرزهای جغرافیایی تمام هم و غم خود را برای احیای مروجین الحاد و کفر قرار داده اند.

 

ترویج لاقیدی فساد و برهنگی فرهنگی و اجتماعی با چه هدف راهبردی ازجانب برخی از مسئولان دنبال می شود؟

 

نکته مهم می تواند انحراف افکار عموم ملت سلحشور کشورمان از حوادث تاسف بار منطقه باشد، ملتی که همواره الگوی مقاومت برای مسلمانان مظلوم یمن و عراق و سوریه و سایر ملل اسلامی بوده و مقاومت امروز این مردان در راستای همان روحیه استقامت مردم ایران بوده، اکنون تبدیل شوند به انسانهای عیاش و خوشگذران،

 

برای آنان که علاقه دارند طرفندهای استکبار را در کشور پیاده کنند، این راهبردی خطرناک است.

 

آقایانی که از پلکان شهدا و نظام بالا رفتند و به الاف و الوف رسیدند و درگیر مقامات دنیایی شدند چطور می شود که امروز دلواپسی برای آینده علمی و تحیقاتی کشور را جرم دانسته و حضور عده ای دغدغه مند در مشهد و تهران و قم و شیراز را غیر مشروع می دانند؟

 

همین آقایان حضورعده ای عیاش را در تئاترهای مختلف مشهد و جشن های مختلط و زننده در دانشگاههای اصفهان و بیرجند و شیراز و حضور زنان بدحجاب در سالن ورزشی و حضور خواننده های  تورهای کنسرت آمریکا و کنسرتهای از هامبورگ تا هلند را مشروع و حق مردم می دانند.

 

این انحراف صریح ذهن و فکر ملت بر مباحث برهنگی فرهنگی است و گناهی نابخشودنی خواهد بود.

 

جای بسی تاسف است که مسئولین وزارت ارشاد به این نوچه آمریکائی مجوز اجرای کنسرت موسیقی را در تالار بزرگ وزارت کشور می دهند و عملکرد وی را تائید می کنند.

 

سعید جعفر زاده احمد سرگورابی معروف به «پرواز همای» خواننده جوان گیلانی است که پس از سپری کردن یک دوره چند ساله در خارج از کشور و اجرای کنسرت هایی تحت عنوان تور کنسرت های آمریکا و تور کنسرت های از هامبروگ تا هلند با اشعاری کفر آمیز و ضد انقلابی بمنظور برپائی کنسرت به کشور بازگشته و ظاهرا قرار است اولین کنسرت خود را بنام و یاد شهدا در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کند.

منبع:تابان تربت

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون