تاریخ خبر: کد خبر: 5164

رونمایی از کتاب جدید طلبه‌ای مشهدی که داد صهیونیست‌ها را در آورد

نویسنده کتاب «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت» گفت: در این کتاب، چگونگی نابودی اسرائیل و فتح بیت المقدس در تداوم دفاع مقدس با توجه به آیات قرآن بیان شده است.

رونمایی از کتاب جدید طلبه‌ای مشهدی که داد صهیونیست‌ها را در آورد

به گزارش «قاصدنیوز»، حجت الاسلام محمد ابراهیم نیا، نویسنده و پژوهشگر مشهدی، که کتاب «اسرائیل چگونه باید از بین برود» او واکنش صهیونیست ها را در پی داشته است در گفت و گو با رسا، با اشاره به رونمایی جدیدترین کتاب خود با عنوان «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت» در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران، گفت: در این کتاب، چگونگی نابودی اسرائیل از طریق عمل به فرهنگ دفاع مقدس و با توجه به آیات قرآن بیان شده است.

 

وی افزود: در هر صفحه از این کتاب، آیه ای از قرآن کریم ذکر شده که این آیه ها به جهاد و شهادت مربوط می شود. همچنین خاطرات و تصاویر شهدا و فرمایشات بنیانگذار انقلاب(ره) و رهبر معظم انقلاب در هر صفحه آمده است.

 

این پژوهشگر حوزوی با بیان این که کتاب دارای متن های کوتاه است، اظهار کرد: به کمک تصویر و متن های کوتاه در هر صفحه تلاش شده است که جرقه ای در ذهن مخاطب ایجاد کرده و آن ها را به تأمل دعوت کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیم نیا، ایده نگارش کتاب «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت» را برگرفته از این سخن رهبر معظم انقلاب که در سال 86 فرمودند: «دشمن قصد دارد، آیات جهاد و شهادت را از مخیله مسلمانان حذف کند»، عنوان و تصریح کرد: بر اساس این فرمایش ایشان، تلاش شد تا آیات جهاد و شهادت و نیز خاطرات دفاع مقدس بیش از پیش مطرح و ترویج شود.

 

انتشار نسخه دیجیتال کتاب به زبان های روز دنیا
وی همچنین از انتشار نسخه دیجیتال این کتاب خبر داد و گفت: نسخه دیجیتالی با دو زبان عربی و انگلیسی آماده انتشار است و دو زبان فرانسه و اردو نیز در آینده نزدیک در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

این فعال فرهنگی یادآور شد: در این اثر سعی کردیم مفاهیم دشمن شناسی، صهیونیزم و دفاع مقدس را بر اساس آیات قرآن تعمیق ببخشیم.

 

وی افزود: نگارش کتاب «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت»حدود 12 سال طول کشید و علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب با شماره09366994510 (علی نوروز پور) تماس بگیرند.

 

اسرائیل چگونه باید از بین برود

گفتنی است کتاب «اسرائیل چگونه باید از بین برود» دیگر اثر این طلبه پژوهشگر است که در سال 90 منتشر شده و در حال حاضر به چاپ پنجم رسیده است؛ در این کتاب، گزینه نظامی برای از بین بردن اسرائیل بر اساس آیات قرآنی به اثبات رسیده است.

 

کتاب «اسرائیل چگونه باید از بین برود» واکنش رادیو رژیم صهیونیستی را نیز در پی داشته است

کتاب اسرائیل چگونه باید از بین برود

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون