تاریخ خبر: کد خبر: 4637

همزمان با میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها)/

انمیشین «نبرد خلیج فارس(۲)» رونمایی می‌شود

فرهاد عظیما از رونمایی انیمیشن نبرد خلیج فارس(۲) همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در شهرهای فرهنگی و مذهبی کشور خبر داد.

انمیشین «نبرد خلیج فارس(۲)» رونمایی می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، فرهاد عظیما در گفت‌وگو با ایکنا، عنوان کرد: مراحل تولید انیمیشن نبرد خلیج فارس(2) از سه سال پیش آغاز شد که این انیمیشن به صورت رئال و سینمای داستانی در 65 دقیقه به بهره‌برداری رسید.

 

وی در رابطه با موضوع این انیمیشن بیان کرد: نبرد خلیج فارس(2) به نبرد بین ایران و آمریکا می‌پردازد، آن زمان که ایران همسو با دنیا پیشرفت‌های زیادی کرده است زیرا این انیمیشن فکر شومی که آمریکا سال‌های سال در ذهن خود می پروراند را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که چگونه آمریکایی‌ها در باتلاقی که برای خودشان درست کرده‌اند، غرق می‌شوند.

 

این کارگردان انیمیشن با بیان اینکه در این انیمیشن نبردهای دریایی با سلاح‌های پیشرفته و جنگ‌های نامنظم چریکی بین ایران آمریکا به تصویر درآمده که چگونه آمریکا مغلوب قدرت و ایمان ایرانی می‌شود، افزود: این انیمیشن بیشتر روی این مقوله کار می‌کند که اگر جنگی در آینده میان آمریکا و ایران اتفاق بیفتد چگونه آمریکا دوباره مقابله ایران زانو خواهد زد.

 

وی با اشاره به اینکه در این جنگ خیالی غلبه ایمان و قدرت ایرانی‌ها بر نیروهای دشمن نشان داده می‌شود، ابرازکرد: قدرت ایمان بالاترین قدرت است و هر کس به این سلاح مسلح باشد، پیروز میدان خواهد شد لذا بر همین اساس این انیمیشن ساخته شده است.

 

عظیما اضافه کرد: اگر زمانی آمریکا به ایران حمله کنند کسی که در این جنگ قربانی می‌شود، خود آمریکا خواهد بود و انتخاب ایران برای جنگ باتلاقی خواهد شد که آمریکا‌یی‌ها را به درون خود می‌کشد.

 

این کارگردان انیمیشن با بیان این‌که قرار است با همکاری سازمان اوج این انیمیشن در روز ولادت حضرت زهرا(س) در چند شهربزرگ رونمایی شود، گفت: این انیمیشن در شهرهای فرهنگی و مذهبی از جمله مشهد، تهران، قم، اصفهان و … رونمایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر فیلم‌نامه خلیج فارس(3) را در دست تهیه داریم، اظهار کرد: فیلم‌نامه انیمیشن شهید برونسی نیز از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌ها دفاع مقدس بر اساس کتاب خاک‌های نرم کوشک در حال نگارش است.

 

عظیما افزود: فیلم‌نامه این دو انیمیشن به صورت رئال انیمیشنی و سه بعدی نوشته می‌شود که به زودی ساخت این دو انیمیشن آغاز خواهد شد.

 

کلمات کلیدی

  • امین اسفنجانی 0 0

    زمان پخش این انیمیشن می خواهد بود

ارسال نظر

تریبون