تاریخ خبر: کد خبر: 4449

نخبه ایرانی جهیزیه خود را ایرانی خرید

به خاطره اینکه به شخصه به اقتصاد مقاومتی کشورم کمک کرده باشم و به تولید کننده ایرانی امیدی ببخشم و مهمتر از همه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی توجه کرده باشم اقدام به چنین کاری کردم.

نخبه ایرانی جهیزیه خود را ایرانی خرید

به گزارش قاصدنیوز، دکتر هانیه حسین نژاد نخبه بسیجی از استان خراسان است. وی دارای عناوین و رتبه های برتر علمی است و با اینکه پیشنهادهای وسوسه انگیزی از سوی کشورهای خارجی به او شد ماند و بسیجی بودن و ایرانی بودن خود را به رخ جهانیان کشید.

 

بدون امکانات هم می توان دکتر شد

انگیزه و هدف عواملی هستند که موجب می شوند یک فرد به سمت هدفی که می خواهد حرکت کند و عامل تلاش که به این حرکت سمت و سو می بخشد. من معتقدم نبودم امکانات مانع پیشرفت و نرسیدن به هدف نیست.راه های بسیاری برای رسیدن به هدف وجود دارد.کما اینکه بیشتر موفقیت هایی که خودم به شخصه به آنها رسیدم به آسانی نبوده است و برای هر مرحله از موفقیتم سختی ها را تحمل کرده ام

 

تفکر بسیجی سختی ها را آسان می کند

انگیزه ای که در من وجود داشت ناشی از تفکر بسیجی وار داشتن در من بود و اینکه به هدفم که رسیدن به رضای الهی است نیز برسم..دنیا دار المکافات است و به همین خاطر داشتن تفکر و روحیه بسیجی بسیار می تواند مشکل گشا باشد. اگر تفکر بسیجی داشته باشیم هیچ عاملی را مانع نمی بینید و سعی می کنی تلاش و حرکت کنید و در دل روستاها هم برویم.

 

روستایی که آب آشامیدنی هم نداشتند

خداوند عنایتی کرد و توفیق این را داشتم که فرمانده قرارگاه جهادی خواهران در خراسان رضوی باشم تا در اردوهای جهادی خدمت رسانی در مناطق محروم داشته باشیم. سال های متمادی در اردوهای جهادی شرکت می کردیم که بیشتر در مناطق محروم استان خراسان بود. در یکی از روستاها به دلیل صعب العبور بودن مسیر، متاسفانه پزشکی که در آن منطقه مستقر بود به زنان آن روستا گفته بود که به دلیل سختی راه، بچه دار نشوند گروه جهادی ما با تیم همراه پزشکی به منطقه محروم رفتیم و با اراِئه مشاوره هایی به لطف خداوند توانستیم ذهنیت مردم آنجا را تغییر دهیم و به فرهنگسازی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی در ازدیاد نسل بپردازیم. روستای محروم دیگری عزیمت داشتیم که متاسفانه از خوردن آب آشامیدنی محروم بودند. متاسفانه مسئولین نسبت به این روستا کم توجهی کرده بودند و گروه جهادی ما توانست با حرکت و تفکر بسیجی با تمام سختی هایی که سر راهمان بود آب را به این روستا انتقال بدهیم و اینگونه خدمت رسانی کنیم.

 

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جهزیه ام را ایرانی انتخاب کردم

اقتصاد مقاومتی یعنی هر فردی با تفکر بسیجی و جهادی، روش زندگی خود را بهبود ببخشد. همایشی در زمینه جهیزیه ایرانی بود که در آن همایش از من که به عنوان یک پزشک بیشتر جهیزیه که تهیه کرده بودم از جنس ایرانی بود نیز تقدیرشود. گر چه از لحاظ مالی پدرم فردی شناخته شده است ولی به خاطره اینکه به شخصه به اقتصاد مقاومتی کشورم کمک کرده باشم و به تولید کننده ایرانی امیدی ببخشم و مهمتر از همه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی توجه کرده باشم اقدام به چنین کاری کردم.

 

افتخار می کنم که بسیجی ام

در پایان اینکه من همه جا گفتم قبل از اینکه نخبه پزشکی و پژوهشگر برتر باشم یک فرد بسیجی و خادم امام رضا(علیه السلام) هستم و افتخار هم می کنم که با تفکر بسیجی، به موفقیت هایی توانستم دست پیدا کنم.

 

بخش کوتاهی از فعالیت های نخبه بسیجی ایرانی:

  • رئیس هیئت مدیره گروه تحقیقاتی لیزر در علوم پزشکی دانشگاه آخن آلمان
  • مسئول اجرایی گروه تحقیقاتی سرطان معده دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ارائه بیش از 59 مقاله پژوهشی در کنگره های مختلف علوم پزشکی داخلی و خارجی از جمله: شیکاگو آمریکا، ساندیه گو آمریکا، بارسلونا اسپانیا،آلمان، ژاپن، اردن، هلند
  • دریافت تندیس طلایی و نشان جوان برتر ایرانی از ریاست جمهوری 89
  • بانوی برگزیده سال، دریافت لوح از رئیس محترم جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری 91
  • محقق برتر بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی
  • سخنران برتر و پوسترهای برگزیده در کنگره های متعدد پزشکی داخلی و خارجی
  • پزشک کاروان راهیان نور و اردوهای جهادی بسیج دانشجویی از سال 1385
  • رتبه اول پژوهشگر برتر دانشکده پزشکی 88-89
  • رتبه نخست در رشته جوان فعال در تشکل های دانشجویی در کشور در جشنواره ملی جوان ایرانی، دریافت لوح از رئیس محترم مجلس شورای اسلامی 89
  • عضو شورای موسس هیئت فاطمیون و فرمانده واحد خواهران قرارگاه جهادی السابقون و فرمانده خواهران پایگاه بسیج کوثر حوزه مالک اشتر

منبع: پایگاه بسیج سازندگی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون