تاریخ خبر: کد خبر: 3233

توزیع صدهزار سربند در پیاده روی اربعین توسط آستان قدس

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از توزیع بیش از یکصد هزار سربند "لبیک یا حسین(ع)" و "یا لثارات الحسین(ع)" در جمع زائران اربعین حسینی خبر داد.

توزیع صدهزار سربند در پیاده روی اربعین توسط آستان قدس

به گزارش قاصدنیوز، با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی، تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی بیش از یکصد هزار سربند "لبیک یا حسین(ع)" و "یالثارات الحسین(ع)" و ۲۰ هزار بسته‌های متبرک را در بین زائران پیاده مسیر نجف تا کربلا توزیع می‌کنند.

 

 

وی با بیان اینکه زیارت اربعین ادامه دهنده حماسه عاشورای حسینی است، ابرازداشت: مراسم با شکوه اربعین حسینی یک مراسم فوق‌العاده بشری است که مختص به گروه و جریانی خاص نمی‌باشد بلکه متعلق به تمام بشریت است.

 

خوراکیان با اشاره به جمعیت گسترده‌ای که در ایام اربعین حسینی و شهادت حضرت رضا(ع) با پای پیاده به آستان مقدس حضرت اباعبدالله(ع) در کربلا و حضرت رضا(ع) در مشهد مشرف می‌شوند، ابراز داشت: این حرکت عظیم فرهنگی و دینی که نشان‌دهنده عشق و ارادت عموم افراد به ساحت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است، فرصت بی‌نظیری برای گسترش معارف ناب اهل‌بیت(ع) می‌باشد.

 

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های این موسسه به منظور ارتقاء و معرفت‌افزایی فرهنگ زیارت و معارف اهل بیت(ع) بیان کرد: برگزاری ویژه برنامه زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت رضوی و با همکاری تشکل‌های مردمی در تمام شهرهای کشور و ۱۰ کشور خارجی مهم‌ترین برنامه‌ این موسسه برای ارتقاء فرهنگ زیارت و گسترش فرهنگ زیارت از راه دور است.

 

منبع: مهر

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون