تاریخ خبر: کد خبر: 3106

مدال طلاي مسابقات جهانی اختراعات آلمان به «آقا رجب» اهدا شد

ابوالفضل الیاسی برنده مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات آلمان مدال خود را به جانباز 70 درصدی در منزل این جانباز در مشهد مقدس تقدیم کرد.

مدال طلاي مسابقات جهانی اختراعات آلمان به «آقا رجب» اهدا شد

به گزارش قاصدنیوز، ابوالفضل الیاسی برنده مدال طلای شصت و هشتمین دوره از مسابقات جهانی اختراعات آلمان که به تازگی این مدال را به خود اختصاص داده بود مدال خود را به پاس جانفشانی‌های محمد رجب‌زاده جانباز 70 درصد مشهدی به وی تقدیم کرد.

 

این نخبه علمی کشور عنوان کرد: وقتی با خبر شدم که جانبازی 70 درصد در مشهد مقدس با شرایط بسیار نا مناسب فیزیکی زندگی می‌کند و عکس این جانباز بزرگوار را دیدم احساس کردم این مدال به بزرگمردانی از این دست تعلق دارد و در حرکتی نمادین مدال خود را به این جانباز از خودگذشته تقدیم کردم.

 

الیاسی تصریح کرد: وقتی فهمیدم که این جانباز بزرگوار 27 سال است که نمی‌تواند به درستی غذا بخورد و با مشکلات بسیاری روبرو است با اهدای مدال خود به طور نمادین سعی داشتم بگویم که قهرمان واقعی این مردان هستند.

 

الیاسی از اهدای مدال دوست خود به این جانباز خبر داد و گفت: در مسابقات جهانی اختراعات که من مدال طلای گروه پزشکی را کسب کردم محمد حسین نوروزی مدال نقره در رشته مکانیک را به خود اختصاص داد که وی نیز پس از مطلع شدن از وضعیت جسمانی این جانباز سرفراز مدال خود را به وی تقدیم کرد.

 

 ابوالفضل الیاسی برنده مدال طلای اختراعات آلمان، کرواسی و ژنو سوئیس است و محمد حسین نوروزی برنده مدال‌های نقره در مسابقات جهانی اختراعات آلمان، کرواسی، کویت و مدال برنز در چین و دارای جایزه ویژه فدراسیون مخترعین روسیه نیز هست .

 

لازم به ذکر است در مراسم اهدای مدال این مخترعان جوان ایران اسلامی حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد شهید منطقه دو و طوریان رئیس دفتر مدیر کل و روابط عمومی بنیاد شهید خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

 

منبع: روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون