تاریخ خبر: کد خبر: 1403

آرزوی جانباز 70درصد مشهدی برآورده شد

چندی پیش بعد از آنکه جانباز رجبعلی محمدزاده سوژه قاصدنیوز شد، رسانه های متعددی با وی دیدار کردند. او در این دیدارها ، ملاقات با رهبر معظم انقلاب را آرزوی خود اعلام کرده بود.

آرزوی جانباز 70درصد مشهدی برآورده شد

به گزارش قاصدنیوز به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ شب گذشته، 25 مرداد‌ در دیدار با خانواده رجب محمدزاده، جانباز 70 درصد مشهدی، خطاب به این جانباز هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شما ایثارگری و فداکاری زیادی در راه اسلام و انقلاب انجام داده‌اید.

وی ادامه داد: امیدواریم خدای متعال عزت دنیا و آخرت را به شما جانباز ایثارگر بدهد زیرا شما مایه آبروی ما و آبروی کشور هستید زیرا اگر فدارکاری محمدزاده‌ها و امثال وی نبود انقلاب به این جایگاه کنونی نمی‌رسید.

حجت‌الاسلام شهیدی با بیان اینکه رجب محمدزاده، اسوه‌ای برای مردم دنیا به‌خصوص مسلمانان جهان است، عنوان کرد: همه مردم مدیون شما هستند زیرا شما هستی‌تان را دادید تا مردم استقلال و حکومت دینی‌شان را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به فرزندان این جانباز 70 درصد، گفت: باید به این پدر جانباز افتخار کرد، همانطور که وی در فداکاری و ایثار بی‌نظیر بوده است، نزد خداوند نیز عزیز است و مورد عنایت الهی بوده چرا‌که به کمال و اوج ایثار رسیده و به‌نوعی تا انتهای ایثار پیش رفته است.

وی با اشاره به فداکاری‌های همسر این جانباز 70 درصد، عنوان کرد: خداوند به شما و خانواده همسرتان که فداکاری زیادی در این 28 سال داشته‌اند، توفیق دهد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اواخر شهریور‌ مراسمی برای دیدار جانبازان با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، این وعده را داد تا بزرگترین آرزوی این جانباز مشهدی که دیدار با رهبر معظم انقلاب است، برآورده شود.

یادآور می‌شود، حاج رجب محمدزاده، جانباز 70 درصد، بسیجی نانوایی بود که در سال 66 در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی نائل شد، وی بعد از 25 بار جراحی صورت در 28 سال گذشته کماکان برای حضور در جامعه دچار مشکل بوده است.

IMG_8144 با نوه ها IMG_8141 IMG_8142 IMG_8143 IMG_8145 جانباز70درصد

کلمات کلیدی

  • فروغ 0 0

    حقیقتاً از خودم شرمنده شدم به عنوان یک جوان

ارسال نظر

تریبون