تاریخ خبر: کد خبر: 3066

توصيه رهبرانقلاب به وزير بهداشت؛ سرکشي به مناطق محروم را ادامه دهيد

وزير بهداشت گفت آخرين جمله ايشان در اين توصيه اين بود:« سرکشي هايي که به استان ها، شهرستان ها و مناطق محروم مي کنيد، کار خيلي خوبي است و ادامه يابد. »

توصيه رهبرانقلاب به وزير بهداشت؛ سرکشي به مناطق محروم را ادامه دهيد

 به گزارش قاصد نیوز، سيدحسن هاشمي درباره آخرين ديدار خود با رهبر معظم انقلاب و توصيه هاي ايشان که هميشه دغدغه رسيدگي مطلوب به درمان مردم را دارند، اظهار داشت: يکي از شب هاي دهه  اول محرم بود که چند دقيقه اي خدمت ايشان بودم. در همين آخرين ديداري که خدمت ايشان بودم مطالبي را فرمودندکه آخرين جمله ايشان اين بود: «سرکشي هايي که به استان ها، شهرستان ها و مناطق محروم مي کنيد، کار خيلي خوبي است و ادامه يابد.»

 

وي درباره پيام رفتاري و عملي رهبر معظم انقلاب در زمان بستري شدن شان در يک بيمارستان دولتي عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد، امام بزرگوار هم همين کار را کردند، بنده خاطرم هست حتي توصيه شده بود به آمدن پزشک از خارج از کشور؛ که ايشان نپذيرفتند، رهبر معظم انقلاب هم طبيعي است که همان مسير امام(ره) را ادامه مي دهند. هاشمي عنوان کرد: اين اعتماد ايشان در بيانات شان در زمان ترخيص که زبان تشکر بود از تمام کساني که ابراز محبت کرده بودند از جمله جامعه پزشکي و اعتمادشان به پزشکان کشور، کاملاً مشخص بود.

 

هاشمي خاطرنشان کرد: بنده تصورم اين است که همه ايراني ها هم تأسي مي کنند، حالا شايد افرادي باشند که کم اعتماد باشند، مسلماً اختيار با خودشان است و طبيعي است که گرفتار دلالان بين المللي مي شوند و ما در اينجا عوارض آن را مي بينيم، البته خوشحال هستيم که اين موارد کمتر شده است. وي در عين حال نسبت به افرادي که به پزشکان کشور اعتماد نمي کنند و براي درمان به خارج از کشور سفر مي کنند و گرفتار دلالان بين المللي مي شوند، هشدار داد.

 

منبع : روزنامه خراسان

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون