تاریخ خبر: کد خبر: 1130

حمایت بینندگان VOA از پیشنهاد رهبر انقلاب

براساس نظرسنجی به عمل آمده در این صفحه، ۶۵ درصد از کاربران فیسبوک برنامه افق در پاسخ به این سؤال که "مسلح کردن کرانه باختری، آنطور که رهبر ایران می‌گوید، مشکل فلسطینیان را حل یا پیچیده‌تر می‌کند؟" گزینه حل شدن را انتخاب کردند.

کاربران فیسبوک برنامه افق صدای آمریکا از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مسلح کردن کرانه باختری حمایت کردند.

به گزارش قاصد نیوز به نقل از ابنا، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌ دوم نماز عید سعید فطر که در مصلای تهران برگزار شد سه نکته مهم را در خصوص قضیه غزه مورد تأکید قرار دادند: ۱- ضرورت محکومیت و مجازات جانیان صهیونیست و حامیانش، ۲- تجلیل از مقاومت بی‌نظیر مردم غزه، ۳- لزوم تقویت و تجهیز ملت فلسطین.

 

ایشان تأکید کردند: بر خلاف نظر و تلاش حامیان رژیم کودک کش صهیونیست، همه دنیا از جمله دنیای اسلام موظف است هر چه می‌تواند به تجهیز ملت فلسطین کمک کند.

 

برنامه افق تلویزیون صدای آمریکا (VOA) در شب های گذشته در رابطه با سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک نظرسنجی را در صفحه فیسبوک خود قرار داد.

 

براساس نظرسنجی به عمل آمده در این صفحه،  ۶۵ درصد از کاربران فیسبوک برنامه افق در پاسخ به این سؤال که "مسلح کردن کرانه باختری، آنطور که رهبر ایران می‌گوید، مشکل فلسطینیان را حل یا پیچیده‌تر می‌کند؟" گزینه حل شدن را انتخاب کردند.

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون