تاریخ خبر: کد خبر: 2575

وحید جلیلی معاون فرهنگی شهردار مشهد شد

معاون جدید فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، متولد 1352 در شهر مقدس مشهد و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد معارف اسلامی و اقتصاد از دانشگاه امام صادق (ع) است.

به گزارش قاصدنیوز، شهردار مشهد طی حکمی وحید جلیلی را به سمت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد منصوب کرد.

وحید جلیلی

جلیلی که مدیر «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» می باشد، برگزاری چهار دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، تولید نوشت‌افزار ایرانی و راه‌اندازی مجمع تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ملی، انتشار مجلۀ «راه»، تولیدات موسیقایی و راه‌اندازی جشنواره موسیقی ضدآمریکایی طبس، تأسیس دفاتر «تاریخ شفاهی فعالیت‌های فرهنگی انقلاب اسلامی» در کشور و… از اقدامات وی در این دفتر بوده است.

 

همچنین گفتنی است معاون جدید فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، متولد ۱۳۵۲ در شهر مقدس مشهد و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد معارف اسلامی و اقتصاد از دانشگاه امام صادق (ع) است. از نخستین سوابق او همکاری با سیدمهدی شجاعی در مجلۀ «نیستان» است. جلیلی که در سال ۷۶ جایزه بهترین مقاله فرهنگی کشور را برای مقالۀ «چه نباید کرد؟» در نشریه نیستان کسب کرد، پس از توقف انتشار این ماهنامه به روزنامه ابرار رفت و سردبیری آن را در سال ۸۱ عهده دار شد. در پایان همان سال وی سردبیری دورۀ چهارم مجله «سوره» -که پیش‌تر توسط سیدمرتضی آوینی سردبیری می‌شد- را پذیرفت و تا سال ۸۵، سی شماره از این مجله را با صاحب امتیازی حوزه هنری کشور منتشر کرد. وی که در این فرصت با تمرکز بر مفهوم «جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» به بازخوانی و بازآرایی ظرفیت‌های این جبهه پرداخته بود، در سال ۸۶ دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را بنیان نهاد.

 
حسین شادکام معاون سابق این معاونت، نیز با حکم مرتضوی به عنوان رئیس هسته گزینش و مشاور فرهنگی شهردار منصوب شده است.
 
 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون