تاریخ خبر: کد خبر: 1583

آغاز هفتمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: در آستانه میلاد با سعادت کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) با ورود کاروان رضوی به استان قم، هفتمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید آغاز شد.

آغاز هفتمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید

به گزارش قاصدنیوز، رضا خوراکیان با بیان این خبر گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی برنامه زیر سایه خورشید با پیام «حضورتان در تمام زندگی ام جاریست یا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام» در ۲۰۰ شهر از ۳۱ استان کشور و ۴۵ شهر از ۱۰ شهر خارجی برگزار می شود.

 

وی ابراز داشت: جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید تلاش دارد تا ضمن بسط و تعمیق جایگاه سیره و سنت ثامن الحجج(ع) با درنظر گرفتن فضای شور و شعور معنوی، بستری را برای ارتقاء معرفت و بهره‌مندی حداکثری مخاطبان از آموزه‌های اهل‌بیت(ع) به ویژه سنت و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور فراهم نماید.

 

خوراکیان با بیان اینکه محبت مردم به ساحت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به خوبی در برنامه‌های زیر سایه خورشید تبلور پیدا می‌کند، اظهار داشت: حضور کاروان‌های رضوی در نقاط مختلف فرصتی را فراهم کرده تا برای مخاطبان تبیین کنیم که حضور امام رضا(ع) و ائمه‌اطهار(ع) باید در تمامی ساحت ها و عرصه‌های زندگی متبلور باشد و باید سعی کنیم تا بدون ایجاد حساسیت،  شیرینی آموزه ها و معارف اهل بیت(ع) را به دیگران بچشانیم.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون