تاریخ خبر: کد خبر: 1565

حرم امام رضا (ع) روز چهارشنبه ساعت 16 گلباران می شود

ساعت 16 امروز خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با در دست داشتن شاخه های گل، از چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت بارگاه این امام همام را گلباران می کنند.

حرم امام رضا (ع) روز چهارشنبه ساعت 16 گلباران می شود

به گزارش قاصدنیوز، همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، ۱۵ هزار نفر از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ساعت ۱۶ امروز با در دست داشتن شاخه های گل، از چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت و ضمن تبریک به ساحت مقدس امام رضا (ع)، بارگاه این امام همام را گلباران می کنند.

 

با نزدیک شدن به ۶ شهریور ماه، آغاز دهه پربرکت کرامت، سازمان ها و نهادهای مختلف، ویژه برنامه های خود برای گرامی داشت این ایام را اعلام می کنند.

 

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی نیز روز گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشریح برنامه ها و اقدامات این معاونت پرداخت.

 

محمود ممتاز با اشاره به برنامه گلباران حرم امام رضا (ع) توسط خادمان رضوی گفت: این ویژه برنامه با عنوان «گل والای ولا» که هر سال در شب میلاد حضرت رضا (ع) برگزار می شد امسال برای اولین بار در شب میلاد کریمه اهل بیت (ع) اجرا خواهد شد.

 

وی حضور زائران در ایام دهه کرامت را بی سابقه ترین حضور محبان اهل بیت (ع) در مشهد عنوان کرد و یادآور شد: در دهه کرامت یک میلیون نفر ساعت خدمت توسط ۳۰ هزار نفر از خادمان رضوی برای خدمت رسانی به حدود ۱۵ میلیون تشرف به حرم رضوی انجام می شود.

 

همچنین با توجه به پیش بینی گسترده زائران در شب و روز میلاد امام رضا (ع)، از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۵ شهریور تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۱۶ شهریور ماه وضعیت ویژه اعلام شده و ۱۴ هزار نفر از خادمان برای خدمت به زائران در اماکن متبرکه حرم رضوی حضور خواهند داشت.

 

منبع: مشهدپیام

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون