تاریخ خبر: کد خبر: 1445

عضو تیم ملی هندبال بانوان:

حاضر نیستم در هیچ مسابقه‌ای حجابم را کنار بگذارم

بازیکن اصفهانی تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: از اینکه در میادین بین‌المللی باید باحجاب باشم و با ورزشکاران سایر کشور‌ها از این نظر تفاوت دارم، افتخار می‌کنم.

حاضر نیستم در هیچ مسابقه‌ای حجابم را کنار بگذارم

به گزارش قاصدنیوز، حدیثه نوروزی در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در تایلند حضور داشتیم و اینکه چطور با داشتن حجاب اسلامی می‌توانیم در آب و هوای شرجی تایلند بازی کنیم برای بازیکنان سایر کشور‌ها سؤال برانگیز بود.

 

بازیکن اصفهانی تیم ملی هندبال بانوان ایران افزود: در پاسخ به سؤالات بازیکنان کشورهای دیگر می‌گفتیم ما با الگوگیری از حضرت زهرا(س) حجاب را انتخاب کرده‌ایم و از این تفاوت به خودمان می‌بالیم و هیچ‌وقت حاضر نیستیم با وجود همه سختی‌ها در مسابقات، حجاب را کنار بگذاریم.

 

نوروزی درباره تفاوت تمرینات تیم ملی با تمرینات استانی و شهرستانی، گفت: فشار تمرینات ملی روی بازیکنان بسیار زیاد است و تمرینات دو و میدانی و آمادگی جسمانی سخت‌تری را می‌گذرانیم اما بازیکنان برای بهترین بودن تلاش می‌کنند.

 

بازیکن اصفهانی تیم ملی هندبال بانوان ایران با اشاره به حضور تیم اصفهان در مسابقات دانش آموزان دختر کشور، از استان‌های تهران، البرز و فارس به‌عنوان حریفان اصلی تیم خود نام برد و افزود: دومین بار است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم و می‌خواهم به‌همراه هم‌تیمی‌هایم توانایی هندبال اصفهان را به همه نشان بدهیم.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون