تاریخ خبر: کد خبر: 1273

معاون مطبوعاتی ارشاد خراسان رضوی:

نمایشگاه مطبوعات شرق کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود

معاون مطبوعاتی ارشاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه نمایشگاه مطبوعات شرق کشور همزمان با نمایشگاه کتاب در مشهد مقدس برگزار می‌شود گفت: این نمایشگاه با حضور سه کشور خارجی و استان‌های شرق کشور در صورت تامین اعتبار برگزار می‌شود.

نمایشگاه مطبوعات شرق کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود

به گزارش قاصدنیوز به نقل از تسنیم، حسین مسگرانی صبح دیروز به مناسب روز خبرنگار در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیت های مثبت این خبرگزاری در استان خراسان رضوی اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی خبرگزاری تسنیم در استان بسیار مثبت بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم روز خبرنگار پنجشنبه این هفته برگزار می شود تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این مراسم از خبرنگاران فعال تقدیر کنیم.

 

مسگرانی با تاکید بر اینکه باید از خبرنگاران فعال خراسان رضوی حمایت شود تصریح کرد: صندوق حمایت مالی از خبرنگاران شکل گرفته است و خبرنگاران نیازمند می توانند با مراجعه به آن از برخی از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مطبوعات شرق کشور همزمان با نمایشگاه کتاب در مشهد مقدس برگزار می شود تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور سه کشور خارجی و استان های شرق کشور در صورت تامین اعتبار برگزار می‌شود.

 

معاون مطبوعاتی ارشاد خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه‌ای ویژه را برای حمایت از خبرنگاران در نظر گرفته ایم که به زودی اعلام می‌شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون