تاریخ خبر: کد خبر: 1268

به همت انتشارات آستان قدس رضوي منتشر مي شود؛

نگاهی مستند به وقایع غزه در کتاب «غزه؛این سو و آن سوی مرز»

همزمان با جنايات رژيم صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي كتاب«غزه؛ اين سو و آن سوي مرز» توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوي) در راستاي تبيين و روشنگري فجايع صورت گرفته برمردم مظلوم غزه منتشر مي شود.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از صبح توس، با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص غزه به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دنیای انسانیت، به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) نسبت به ترجمه و چاپ کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» اقدام می نماید.

 

«غزه؛ این سو و آن سوی مرز» کتابی است که  به رویدادهای جنگ خونین «عملیات سرب گداخته» در غزه بر پایه گزارش های مستند هیئت حقیقت یاب سازمان ملل متحد در جنگ غزه می پردازد.

 

این کتاب که نوشته فرانک اسمیتِ فرانسوی و ترجمه مسعود سنجرانی و سعیده سیدکابلی است، جنایت ها، قتل‌عام‌ها و شکنجه‌های صورت گرفته علیه فلسطینی ها را با دلایل و شواهد مستند و دسته اول به خواننده معرفی می کند.

 

اهمیت کتاب «این سو و آن سوی مرز» از آنجا نشأت می گیرد که نویسنده این اثر نه عرب است و نه مسلمان و تنها بر اساس رسالت خویش به بازگویی وقایع مستندی نشسته است که اذهان جهانیان را متأثّر کرده و به همین سبب است که بر خوانندگان این کتاب در تمام جهان اثرات شگرفی را بر جای می گذارد.

 

این کتاب در حال حاضر توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در مرحله می باشد و پیش بینی می شود در روز ۲۳ مرداد ماه همزمان با سالروز پیروی جنگ ۲۳روزه لبنان برابر رژیم صهیونیستی که به نام روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است، رونمایی شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون