تاریخ خبر: کد خبر: 1195

ودود حیدری در دوره خط امام:

خیلی‌ها دوست دارند حرف‌های امام فراموش شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: برخی‌ها تلاش می‌کنند برای توجیه رفتار امروز خودشان چهره امام را اصلاح طلبانه نشان دهند.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، ودود حیدری امروز در دوره آموزشی خط امام در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در مشهد گفت: انتظار نداشته باشید کسی غیر از شما حرف‌های امام خمینی(ره) را زنده کند.

 

وی اشراف درست بر اندیشه‌های امام خمینی(ره) را ملزم به فهم مسیر حرکت امام دانست و افزود: اگر این فهم به درستی صورت نگیرد هر کس امام را آن طور که بخواهد بازگو خواهد کرد. برخی‌ها تلاش می‌کنند برای توجیه رفتار امروز خودشان چهره امام را اصلاح طلبانه نشان دهند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور مبنای کار دانشجویی را بیانات امام و رهبری بیان کرد و گفت: باید طوری بر بیانات امام و رهبری اشراف وجود داشته باشد که بتواند در تمامی فعالیت‌های دانشگاهی نمود پیدا کند.

 

ودود حیدری مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی را پیش نیاز فعالیت یک عنصر فعال بصیر در دانشگاه دانست و به بیان برخی ویژگی‌ها در این زمینه پرداخت.

 

وی با اشاره به پیام تاریخی امام به منظور تشکیل بسیج دانشجویی بیان اصلی‌ترین جملات امام در خصوص بسیج را مایه افتخار بسیج دانشجویی دانست و افزود: تشکیل بسیج دانشجویی درست چند ماه پس از اتمام جنگ نشان دهنده وجود عرصه جنگ در محیط دانشگاه است.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور از تلاش‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در راستای اجرای مطالبات امام و رهبری به نیکی یاد و خاطرنشان کرد: آیا ما در عمل و اجرای مطالبات امام و رهبری مانند رزمندگان دفاع مقدس هستیم؟ اگر از آنها می‌پرسیدید چرا حصر آبان باید شکسته شود یا خرمشهر باید آزاد شود؟ می‌گفتند چون امام گفته‌اند.

 

ودود حیدری روحیه انقلابی امام را متفاوت از روحیه جوانان دانست و افزود: ما فکر می‌کنیم انقلابی بودن یعنی اینکه به هم بتازیم؛ اما امام رفتارش طور دیگری بود و در مقابل استکبار و مظلومین رفتار کاملا متفاوتی داشت.

 

وی وحدت حول محور ولایت به منظور نجات از حوادث و اتفاقات زمان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر اختلافات را کنار بگذاریم مسائل مجلس نهم و ریاست جمهوری یازدهم دیگر پیش نخواهد آمد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی از توجه ویژه امام در تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در پیام تشکیل بسیج دانشجویی یاد کرد و گفت: یکی از آرمان‌های بزرگ امام تشکیل حکومت جهانی بود که آن را بر دوش بسیج دانشجویی گذاشته و در راه رسیدن به آن وحدت حوزه و دانشجویی را ضروری دانسته است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون