تاریخ خبر: کد خبر: 1193

گودرزی در دوره خط امام:

بسیج باید حرف تخصصی بزند

جانشین سازمان بسیج دانشجویی گفت: با شبکه سازی در سازمان بسیج دانشجویی، رویکرد علمی را سمت مطالبه‌گری خواهیم برد؛ بسیج باید حرف تخصصی بزند.

بسیج باید حرف تخصصی بزند

به گزارش قاصدنیوز به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، گودرزی عصر دیروز در اولین روز دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام در مشهد یکی از اهداف مدنظر در شبکه سازی بسیج دانشجویی را مطالبه گری در خصوص مشکلات کشور و در مرحله بعد ارائه راه حل برای آنها دانست و گفت: این اهداف که ناشی از شبکه سازی در بسیج خواهد بود وجهه بسیج دانشجویی را در کشور ارتقاء خواهد داد.

وی از برنامه ریزی برای شبکه سازی در چهار بخش استانی، منطقه ای، دانشگاهی و دانشکده ای خبر داد و افزود: اگر می خواهیم مشکلات را حل کنیم باید حرف تخصصی برای گفتن داشته باشیم.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت شبکه سازی در بسیج دانشجویی تصریح کرد: در دوره خط امام علاوه بر مباحث آموزشی اصل شبکه سازی نیز مدنظر قرار گرفته که از نظر درجه اهمیت هر دو در یک سطح قرار دارند.

گودرزی تأکید کرد: هر جایی برای پیشرفت کشور لازم است چه در عرصه اقتصاد و فرهنگ و چه در عرصه علم به حضور جوانان مومن و انقلابی با روحیه بسیجی نیاز است.

وی استفاد از ظرفیت بسیج دانشجویی را ضروری توصیف کرد و افزود: از ظرفیت بالای کمی و کیفی بسیج دانشجویی باید برای برطرف سازی مشکلات کشور و جامعه استفاده کنیم.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی مقدمه شبکه سازی در بسیج دانشجویی و فعالیت های شبکه ای را توجه به تفاهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رمز تداوم انقلاب برطرف سازی مشکلات و تلاش در جهت تحقق آرمان های انقلاب است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون