تاریخ خبر: کد خبر: 9002

انتقاد منتخب شورای شهر مشهد از رفتار غیر اخلاقی دیگر منتخبان

با همه اینها، بهتر است اعضای شورای شهر مشهد اگر در ادامه کار بار دیگر قصد شفاف کردن امور را داشتند، همان چیزی که هستند را شفاف کنند نه آنکه مثل اینبار نام فردی را ببرند و بعد از گفتن آن واهمه داشته باشند! نام این رفتار شفافیت نیست، فریب افکار عمومی است

انتقاد منتخب شورای شهر مشهد از رفتار غیر اخلاقی دیگر منتخبان

به گزارش «قاصدنیوز»، بعد از آنکه در اتفاقی جالب نام محسن شوشتری به عنوان یکی گزینه‌های شهرداری اعلام شد و بعد هیچ یک از اعضا مسئولیت رای دادن به او را بر عهده نگرفت، یکی از منتخبان شورای شهر مشهد این رفتار باقی منتخبان را  غیر اخلاقی خواند.

 

آنطور که از یاداشت فجازی امیرشهلا برمی‌آید، حضور شوشتری در ستاد قالیباف باعث شده است اعضا در «شفافیت نمایشی» خود از بردن نام او واهمه داشته باشند!

 

شهلا در یادداشت خود ضمن نام‌بردن سوابق متعدد شوشتری و تجلیل از اخلاق و رفتار او نوشته است: اتّفاق غیراخلاقی که چند روز پیش، در گرماگرم کمپین شورای شفافیت برای او ساخته شد، به هیچ روی، قابل توجیه و دفاع نیست. ماجرا از این قرار بود که هریک از منتخبین شورای پنجم، دو گزینه اش را به رسانه ها گفت، امّا در کمال تعجب، هیچ کس مسوولیت نوشتن نام شوشتری را برعهده نگرفت.

 

وی همچنین تصریح کرده است: این خَبط آشکار و خطای واضح، چیزی از ارزش های محسن شوشتری نخواهدکاست؛ چراکه او به پشتوانه سرمایه اجتماعی اش، که از رهگذر سال ها خدمت صادقانه به این سرزمین اندوخته، همچنان به عنوان یک ذخیره مدیریتی برای کشور باقی خواهدماند، لکن از منظرِ "نقد از درون" باید اعتراف کرد با یک مدیرِ موفق، ولو اصولگرا، خوب تا نکردیم.

 

این منتخب شورای شهر در پایان یادداشت خود از محسن شوشتری به سبب رفتار غیر حرفه‌ای اعضای شورای شهر عذرخواهی کرده است

 

با همه اینها، بهتر است اعضای شورای شهر مشهد اگر در ادامه کار بار دیگر قصد شفاف کردن امور را داشتند، همان چیزی که هستند را شفاف بگویند نه آنکه مثل اینبار نام فردی را ببرند و بعد از گفتن آن واهمه داشته باشند! نام این رفتار شفافیت نیست، فریب افکار عمومی است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون