تاریخ خبر: کد خبر: 8946

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی:

تأخیر و توقف در روند اجرای انتخابات را تأیید می‌کنم/ ۶۱ هزار رأی را نتوانستیم اخذ کنیم

اگر این گزارشات را بپذیریم و تمامی این ۶١هزار رأی برای یک کاندیدا و یک گروه خاص بوده، باز هم در سرنوشت انتخابات تأثیری نداشته است!

به‌گزارش «قاصدنیوز»، سیدجواد حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در روز رأی‌گیری انتخابات اردیبهشت‌ماه مطالبی مبنی‌بر کمبود تعرفه و تأخیر در آغاز فعالیت رأی‌گیری برخی شعب مطرح شد، عنوان کرد: تأخیر و توقف در روند اجرای انتخابات را تأیید می‌کنیم.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با عنوان اینکه «متخصص انتخابات در مشهد بنده هستم»، خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های هیئت نظارت انتخابات استان،‌ ١٠٢٧ ساعت تأخیر در رأی‌گیری داشتیم که این رقم معادل ۶١هزارو۶٢٠ دقیقه تأخیر بود که کل زمان رأی‌گیری از مردم ۴میلیون و ٢٨٨هزار و ۴٨٠دقیقه بود و اگر زمان هر رأی‌گیری را یک دقیقه بدانیم،‌ ۶۱هزار رأی را نتوانستیم اخذ کنیم و اگر این گزارشات را بپذیریم و تمامی این ۶١هزار رأی برای یک کاندیدا و یک گروه خاص بوده، باز هم در سرنوشت انتخابات تأثیری نداشته است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی تعداد صندوق‌هایی را که با تأخیر آغاز به فعالیت کردند، ٢۴ صندوق اعلام کرد و گفت: «برخی از این صندوق‌ها دچار اشکال فنی شدند. برخی صندوق‌ها عبور آن‌ها از گیت حرم تأخیراتی را ایجاد کرد. در برخی از شعب نیز نیروهای نظامی، انتظامی یا حتی نمایندگان فرماندار با تأخیر بر سر شعبه رسیدند و همین عوامل باعث ایجاد تأخیر در روند رأی‌گیری شد.

 

حسینی افزود: حدود ۳۰درصد از تعرفه‌های رأی‌گیری مصرف نشده است و هرکسی بگوید که کمبود تعرفه در شعب بوده، دروغ است و آن هرکسی می‌خواهد باشد.

 

او به‌عنوان یکی از گزینه‌های تکیه بر سکان شهرداری مشهد مطرح شده، گفت: من در این حد نادان نیستم که شهرداری مشهد را قبول کنم و شورای اسلامی شهر مشهد نیز آن‌قدر عاقل است که من را به‌عنوان شهردار قبول نکند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون