تاریخ خبر: کد خبر: 8423

با انتصاب معاون سیاسی استانداری در ماه های منتهی به انتخابات

آیا ریل اعتدال در استانداری خراسان‌رضوی به اصلاحات تغییر پیدا کرده است؟+عکس

علیرغم آنکه سید جواد حسینی در آموزش و پرورش خراسان رضوی مدعی آن بود که جنس نگاهش به آموزش و پرورش سیاسی نیست و گفته بود کسانی که با او کار کرده‌‌اند به خوبی این موضوع را می‌دانند، اما برخی مصادیق خلاف این موضوع همانند تغییر بیش از 50مدیر در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، پشتیبانی میدانی از برنامه ها و حرکت های سیاسی مثل جشن فتنه گران در سالگرد انتصاب روحانی و سخنان و مواضع بعضاً تند سیاسی او نشان از چیز دیگری دارد.

آیا ریل اعتدال در استانداری خراسان‌رضوی به اصلاحات تغییر پیدا کرده است؟+عکس

به گزارش«قاصدنیوز»، مطابق اخبار سید محسن صادقی معاون فعلی سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی راهی بازرسی نهاد ریاست جمهوری و جای خود را به حسینی مدیرکل فعلی آموزش و پرورش استان خواهد داد.

 

در سوابق صادقی که بیشتر به چهره ای امنیتی شناخته می شد، فعالیت هایی همانند مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، مدیرکل اطلاعات استان یزد، معاون سیاسی و امنیتی استانداری سیستان وبلوچستان و مدیرکل امنیتی وزارت کشور و مشاور رییس سازمان حمایت از سرمایه گذاری وزارت اقتصادی و دارایی دیده می شد.

 

اما در کارنامه سید جواد حسینی که بیشتر چهره ای سیاسی است تا امنیتی، فرمانداری مشهد در دوران اصلاحات(82تا84)، مدیرکل اجتماعی و انتخابات استانداری(80تا82) و عضو شورای شهر سبزوار دیده می شود.

 

اما تصدی وی در جایگاه حساس معاونت استانداری و آن هم در ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به سپهر سیاسی خراسان رضوی و مشهد مقدس، حاوی پیام‌هایی می باشد.



در همین رابطه علیرغم آنکه سید جواد حسینی در آموزش و پرورش خراسان رضوی مدعی آن بود که جنس نگاهش به آموزش و پرورش سیاسی نیست و گفته بود کسانی که با او کار کرده‌‌اند به خوبی این موضوع را می‌دانند، اما برخی مصادیق خلاف این موضوع همانند تغییر بیش از 50مدیر در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، پشتیبانی میدانی از برنامه ها و حرکت های سیاسی مثل جشن فتنه گران در سالگرد انتصاب روحانی و سخنان و مواضع بعضاً تند سیاسی او نشان از چیز دیگری دارد.

 

حال پس از این عملکرد وی در یک نهاد فرهنگی باید عملکرد سیاسی او در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی را به نظاره نشست.

 

تیرماه 1393:

مدیرکل آموزش و پرورش استان:دولت جدیدی روی کار آمده، من می‌توانم فردی را به کار بگیرم که با اعتدال مخالف باشد؟

***

خرداد 1393

گزارش قاصدنیوز از همایش استانی سالگرد انتخاب رئیس جمهور + فیلم وعکس

جشن مردمی یا همایشی با امکانات دولتی برای حمایت از فتنه گران؟

اعتدال و اصلاحات آموزش و پرورش خراسان رضوی

 

***

آموزش و پرورش خراسان توافق هسته ای

***

حسینی

 

***

حسینی آموزش و پرورش

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون