تاریخ خبر: کد خبر: 8846

گمانه‌زنی‌ها برای گزینه‌های شهرداری مشهد

همه گزینه های مطرح شده از جمله آقایان «مفیدی»، «مهرعلیزاده»، «عبدالعلی زاده» و «نوروزی» گمانه زنی های فضای مجازی است. هنوز وارد مرحله بررسی گزینه های شهرداری مشهد نشده ایم.

به گزارش «قاصدنیوز»، گمانه زنی ها در میان اصحاب رسانه و به ویژه در فضای مجازی برای گزینه های احتمالی تصدی مسئولیت شهرداری مشهد درحالی  آغاز شده است که در میان آن ها نام افرادی همچون «محسن مهرعلیزاده»،«علی عبدالعلی زاده»، «احمد نوروزی» و «اسماعیل مفیدی» به چشم می‌خورد.

 

اما«محمدرضا حیدری» که روز گذشته به اتفاق آرا به عنوان سخنگوی منتخبان پنجمین دوره شورای شهر انتخاب شد، در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان این که همه گزینه های مطرح شده از جمله آقایان «مفیدی»، «مهرعلیزاده»، «عبدالعلی زاده» و «نوروزی» گمانه زنی های فضای مجازی است، افزود: هنوز وارد مرحله بررسی گزینه های شهرداری مشهد نشده ایم.

 

وی گفت: بی تردید افرادی که به عنوان کاندیدای شهرداری مشهد مطرح هستند باید دارای ملاک و معیارهای خاص و در تراز شهری همانند مشهد باشند.

 

وی عنوان کرد: بعد از بررسی های دقیق در مورد وضعیت و جایگاه مشهد و مشخص شدن گزینه های مورد نظر برای تصدی مسئولیت شهرداری، از آن ها مطالبه برنامه کرده و آن ها را برای ارائه برنامه هایشان دعوت خواهیم کرد و در نهایت تصمیم گیری در این مورد با نظر منتخبان مردم مشهد انجام خواهد شد.

 

«علیرضا شهریاری» دیگر منتخب پنجمین دوره شورای شهر مشهد نیز درباره گزینه های تصدی مسئولیت شهرداری در مشهد  با بیان این که گزینه هایی که این روزها در فضای مجازی از آن ها یاد می شود، همه از سرمایه های نظام هستند، افزود: برای انتخاب نهایی شهردار مشهد، شاخص هایی مد نظر است که در آنها صلاح و مصلحت شهر و توانمندی های اشخاص در نظر گرفته خواهد شد.

 

در عین حال  بتول گندمی یکی دیگر از منتخبان مردم مشهدهم گفت: «جریان ها و گروه های مختلف، سعی می کنند با مطرح کردن نام گزینه های مختلف برای شهرداری مشهد، نوعی فضاسازی رسانه ای انجام دهند...بعضی از افرادی که اسم آن ها به میان آمده، اصلا تمایلی به پذیرش این مسئولیت ندارند.»

 

منبع: خراسان

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون