تاریخ خبر: کد خبر: 8842

عضو شورای شهر چهارم در گفتگو با «قاصدنیوز»:

از انتخابات شورای پنجم نامنظم‌تر نداشته‌ایم/ فرمانداری تا الان زیر بار پذیرفتن اعتراض‌ها نرفته است

در این انتخابات تخلفات متعددی صورت گرفته که البته همه مستندسازی شده است. ما هم به این تخلفات اعتراض کرده‌ایم اما متاسفانه فرمانداری تا الان زیر بار نرفته است.

از انتخابات شورای پنجم نامنظم‌تر نداشته‌ایم/ فرمانداری تا الان زیر بار پذیرفتن اعتراض‌ها نرفته است

خلیل موحدی عضو شورای شهر چهارم و از اعضای لیست معتمدین، در گفتگو با «قاصدنیوز» با انتقاد شدید از روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در مشهد، گفت: اعتراض به روال برگزاری انتخابات دیگر از حد نماینده‌ها و نامزدها فراتر رفته‌ و مردمی شده است.

 

وی ادامه داد: در این انتخابات تخلفات متعددی صورت گرفته که البته همه مستندسازی شده است. ما هم به این تخلفات اعتراض کرده‌ایم اما متاسفانه فرمانداری تا الان زیر بار نرفته است.

 

موحدی با اشاره به تخلفات انجام شده در برگزاری انتخابات شوراها، تاکید کرد: شورای نظارت باید وظیفه‌اش را انجام دهد در غیر این صورت به دادگستری شکایت می‌کنیم و آنها از آن طریق باید پاسخگو باشند.

 

عضو شورای شهر چهارم مشهد، گفت: عدم مدیریت صحیح چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در شورای شهر کاملاً مشهود بود. بعد انقلاب از این انتخابات نامنظم‌تر نداشتیم.

 

خلیل موحدی افزود: ما اعتراض‌ها را درباره انتخابات شورای شهر را مستندسازی می‌کنیم و بعد به فرمانداری ارجاع می‌دهیم. اگر در نهایت هیئت نظارت متقاعد شود برخی از صندوق‌ها دوباره شمارش می‌شوند و بعد اعلام نظر می‌شود.

 

وی اضافه کرد: هر 15 عضو لیست معتمدین به این تخلفات اعتراض دارند. تخلفات آنقدر رسوا بوده که دیگر نمی‌شود روی آن را پوشاند. مردم نیز مدام از ما پیگیری می‌کنند و می‌گویند چرا دنبال شکایت نیستید. چون خودشان تخلفات را از نزدیک دیدند.

 

عضو شورای شهر چهارم خاطرنشان کرد: مسئولیت این اتفاقات بر عهده‌ی آقای حسینی معاون استاندار است.

 

موحدی در پایان با برشمردن برخی از تخلفات صورت گرفته، تصریح کرد: دیر آوردن صندوق رأی و وجود صندوق‌هایی که نتیجه آن کاملاً مبهم و سؤال برانگیز است، حضور افرادی که با صدای بلند داد می‌زدند که دو سه نفر را بیشتر ننویسید، بس است و فرصت نیست، نگه داشتن مردم مناطق پایین شهر پشت درب محل رأی‌ریزی درحالی که در بالای شهر صندوق‌ها خلوت بود، راه ندادن ناظر به محل اخذ رأی و ... بخشی از این تخلفات است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون