تاریخ خبر: کد خبر: 8775

مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی: "رویش" ۲۹ اردیبهشت مدیریت فرتوت فعلی را "بازنشسته" می‌کند

مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه ها راه عبور از "رکود مدیریتی" حمایت از جوانان است، گفت: "رویش" ۲۹ اردیبهشت مدیریت فرتوت فعلی را "بازنشسته" می‌کند.

مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی: "رویش" ۲۹ اردیبهشت مدیریت فرتوت فعلی را "بازنشسته" می‌کند

به گزارش «قاصدنیوز»، سیدوحید موسویان در گفت‌وگویی با اشاره به فلسفه شکل‌گیری ستاد رویش در  ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: ستاد رویش با هدف سازماندهی بهتر جوانان به عنوان یک ابتکار با هدف حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در سراسر کشور تشکیل شده است.

 

مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های شاخص این ستاد این است که تمامی اعضا و ارکان این ستاد از صدر تا ذیل را جوانان تشکیل می‌دهند و این مهم در مورد کمیته‌ها و مسئولان شهرستانی ستاد نیز به چشم می‌خورد و تحقق این مسئله را می‌توان یک ابتکار جدید در انتخابات ریاست جمهوری قلمداد کرد.

 

موسویان تصریح کرد: این ستاد جنبه و بُعد ملی دارد و تاکنون در 26 استان کشور راه‌اندازی شده و ظرف روزهای آتی در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی می‌شود؛ هدف اصلی این ستاد هم حمایت از کاندیدای اصلح و مقبول و یک شخصیت در طراز ملی است که به اعتقاد جوانان بهترین عنصر برای تغییر و تحول در وضعیت بن‌بست فعلی مدیریت کشور است تا از این طریق به حول و قوه الهی گشایشی در تمامی مسائل و معضلات کشور اتفاق بیفتد.

 

وی ادامه داد: هدف نهایی از این رویش در نهایت تشکیل یک دولت پاک، بانشاط، سالم و بدون حاشیه، کارآمد و انقلابی است که بتواند از تمامی ظرفیت‌های داخلی با تاکید بر پتانسیل‌های جوانان استفاده کند و در یک جمله بتواند نشاط جوانی را به بدنه مدیریتی کشور تزریق کند.

 

مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: هدف اصلی این ستاد تشکیل دولتی است که بتواند برای جوانان بومی امیدآفرین باشد نه اینکه از طریق حجم وسیع واردات، اشتغال زایی معکوس داشته باشد و جوانان فرانسوی و چینی را صاحب شغل کند.

 

موسویان با اشاره به اینکه عنوان "رویش" متناسب با رویش‌های نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: متاسفانه شعار امید تنها در حد حرف داده شده و در عمل امیدی در دل جوانان آفریده نشده؛ در واقع جوانان بیشتر واژه امید را می‌شنوند تا اینکه عملکردی امیدآفرین ببینند.

 

وی افزود: ستاد رویش با هدف یاری رساندن به یک مرد پاک از سلاله اهل بیت(ع) که دارای سوابق درخشان و مدیریت کارآمد در طراز ملی است تشکیل شده تا روحی جدید در کالبد مدیریتی کشور بدمد؛ آقایان رئیسی و قالیباف به عنوان دو کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی خود نیز جزو جوانترین کاندیداهای این دوره هستند.

 

موسویان با بیان اینکه پیری و فرتوت بودن جریان لیبرال و گزینه‌های آنها کاملاً مشهود است ادامه داد: یکی از مزایای جریان انقلابی همین جوان بودن و تاکید بر عنصر جوانی است. حجت‌الاسلام رئیسی با استفاده از مشاوره‌های بدنه کارآمد و خلاق در مدیریت و برنامه‌ریزی که دارای کارنامه روشنی هستند به عرصه انتخابات ورود کرده و قطعاً در حوزه‌های مرتبط با جوانان به ویژه مسائل مربوط به اشتغال و ازدواج برنامه‌های مفصلی تدوین شده که به زودی اعلام می‌شود.

 

وی اظهار داشت: بسته جامعی در حوزه مسائل مربوط به جوانان تدوین شده که ویژگی بارز آن عدم تک بعدی بودن است؛ اعتقاد راسخ حجت‌الاسلام رئیسی و ستاد رویش این است که مسائل جوانان را باید به صورت شبکه‌ای دید، نگرش به مسائل این حوزه باید سیستمی و شبکه‌ای و مهندسی شده باشد و در واقع زنجیره مسائل جوانان از یکدیگر جدا و تک بعدی نیستند.

 

موسویان گفت: خوشبختانه استقبال جوانان از حجت‌الاسلام رئیسی مشهود و روزافزون است که نمونه آن را در سفر اخیر استانی ایشان به یزد می‌توان به صورت مشهود شاهد بود؛ اساساً راه‌اندازی ستاد رویش نیز به دلیل همین استقبال نخبگان و جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی بوده و همین افراد نیز بدنه این ستاد را تشکیل داده تا این ظرفیت فراگیر و سازماندهی شود.

 

وی اظهار داشت: اعتقاد راسخ داریم که تنها راه نجات کشور و عبور از رکود مدیریتی، حمایت از جوانان است که بارها از سوی مقام معظم رهبری نیز توصیه و تاکید شده است، نسل جوان محصول و ثمره نظام اسلامی و انقلابی است که در دهه سوم و چهارم به میدان آمده است و باید امروز این محصول را برداشت کرد.

 

موسویان گفت: سبد مدیریتی کشور در واقع باید مملو از جوانانی باشد که دارای نظر در عرصه‌های مختلف هستند و اثربخشی آنها نیز بارها به اثبات رسیده اما در واقع امروز به جای تکیه بر این عنصر جوان به عنوان میوه تازه و بانشاط انقلاب روی به استفاده از مدیریت پیر و فرتوتی آورده‌ایم که حکم همان "میوه‌های سردخانه‌ای" را دارند.

 

وی ادامه داد: ستاد رویش اعتقاد راسخ دارد که در آزمون 29 اردیبهشت و با هدف تغییر و تحول در وضعیت کشور با به صحنه آمدن همین جوانان مدیریت پیر و فرتوت فعلی بازنشسته می‌شوند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون