تاریخ خبر: کد خبر: 8568

حسن عباسی:

هدف اصلی داعش، مشهد، قم و مکه است

نیت و هدف اصلی گروهک تروریستی داعش مشهد، قم و مکه است. در چنین شرایطی تئوریسین‌ بی‌سوادی همچون تاج‌زاده دلیل حضور مدافعان حرم را دفاع از شخصی به نام اسد عنوان می‌کند.

هدف اصلی داعش، مشهد، قم و مکه است

به گزارش «قاصدنیوز»، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین، گفت: یک فتنه بزرگ در راه است. فتنه مالی متکی به دلار؛ همه دولت‌ها و ملت‌ها در گرداب فتنه مالی دلار افتاده‌اند. بنا به گفته خود آمریکایی‌ها تنها راه نجات اقتصاد دنیا سیاست‌های اقتصاد اسلامی ایران است.

 

وی تصریح کرد: روزی خواهد رسید که ریال بدبخت و ضعیف به واحد پول قدرتمند جهانی زمان ظهور تبدیل خواهد شد. روزی ما توان ساخت یک فشنگ کلاشنیکف را نداشتیم اما امروز به توانایی ساخت موشک‌های سجیل و عماد رسیده‌ایم و این مسأله در یک فاصله زمانی 25 ساله اتفاق افتاد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: کشورهایی که قرار بود در پسابرجام اقتصاد ایران را نجات دهند امروز خود گرفتار بدترین مشکلات اقتصادی هستند و اقتصاد آنها در حال فروپاشی است.

 

عباسی تشریح کرد: گورباچف رئیس جمهور شوروی سابق چند روز پیش مصاحبه کرد و گفت که جهان دارد به سوی یک جنگ جهانی پیش می‌رود. تدبیر رهبر معظم انقلاب در این ارتباط شکستن آقایی و سروری دلار در دنیا است.

 

وی ادامه داد: در بحث فتنه منطقه‌ای نیز جنگ مذهبی 30 ساله به راه افتاده است. جنگ‌های مذهبی که داعش، النصره و ... در کشورهایی همچون عراق و سوریه به راه افتاده، از همین دست فتنه است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی کشور اظهار کرد: نیت اصلی گروهک تروریستی داعش مشهد، قم و مکه است. در چنین شرایطی تئوریسین‌ بی‌سوادی همچون تاج‌زاده دلیل حضور مدافعان حرم را دفاع از شخصی به نام اسد عنوان می‌کند.

 

عباسی متذکر شد: فتنه سوم نیز فتنه داخلی است. برخی اعتقاد دارند لیبرالیسم باید جایگزین حکومت اسلامی شود. جریان لبیرال مقابل دوربین می‌ایستد و می‌گوید سلول سلول بدن ما لیبرال است.

 

وی افزود: فتنه درونی امروز کشور، لیبرالیسم است. مسأله‌ای که امام راحل با قاطعیت با آن برخورد کرد. جریان بنی‌صدر، آیت‌الله منتظری و برخورد امام با آنها به دلیل منش‌های لیبرالی این افراد بود.

 

این کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد: جریان لیبرال بداند که با سینه ستبر جوانان انقلابی این کشور مواجه خواهد شد و هرگز به آرزوی شوم خود نخواهد رسید.

 

عباسی با بیان اینکه لیبرالیسم قصد ترویج ربا و زنا را دارد، مطرح کرد: امروز کشورهایی نظر آمریکا و کشورهای اروپایی نظیر سوئد و ... مبتلا به آمار بالای زنازادگی هستند و درصد زیادی از متولدین این کشورها زنازاده هستند.

 

وی در پایان با بیان اینکه فتنه‌ها باعث بالندگی کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: اینکه حکومت ایران اسلامی 38 سال است پابرجاست و 60 میلیون جمعیت کشور در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها می‌آیند، نشان‌دهنده این است که نطفه پاک هستند و شیر پاک خورده‌اند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون