تاریخ خبر: کد خبر: 7375

اکبر هاشمی رفسنجانی منتقدان خود را به "کلاغ" تشبیه کرد/

کلاغ در دفترچه خاطرات حاج آقا خاطره!

من در 9 سالگی، 10 سالگی اینقدر برای خودم "استقلال" قایل بودم که یک باغی را موقع محصول پسته، بیرون ده، از پدرم تقبل می‌کردم، از مرغ و "کلاغ" و چیزهایی که می‌آمدند یا حیوانات و یا دزد حفظ و حراست می‌کردم.

کلاغ در دفترچه خاطرات حاج آقا خاطره!

به گزارش «قاصدنیوز»، در کنار برخوردهای تند، توهین به مخالفان و منتقدان نیز یکی از رفتارهایی بوده که همواره از حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی دیده شده است. اکبر هاشمی‌رفسنجانی در تازه‌ترین توهین خود، در اظهاراتی به دور از ادب اسلامی، منتقدان سیاست‌های خود را به کلاغ تشبیه کرد!

 

وی در گفت‌وگو با یک خبرگزاری حامی فتنه، با توصیف منتقدان خود به کلاغ گفت: فشار اینها روی من هیچ تأثیری ندارد و مثل کلاغ‌هایی هستند که از روی درخت‌ها می‌پرند. برای من اینگونه است و کاری با آنها ندارم. من همیشه فشار داشتم. وقتی انقلاب پیروز شد، منافقین سخت‌ترین دشمن بودند، چون پیش از پیروزی انقلاب که مرتد شدند، ما با آنها مخالفت کردیم و همین طور ادامه داشت.

 

در همین حال یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار خاطره زیر از کودکی وی، این خاطره را با توهین وی بی ارتباط ندانست و پیدا کردن این ربط را بر عهده مخاطب گذاشته است.

 

 

حفاظت از "باغ پسته" در مقابل "کلاغ‌ها " توسط اکبر هاشمی رفسنجانی!

...من در 9 سالگی، 10 سالگی اینقدر برای خودم "استقلال" قایل بودم که یک باغی را موقع محصول پسته، بیرون ده، از پدرم تقبل می‌کردم، از مرغ و "کلاغ" و چیزهایی که می‌آمدند یا حیوانات و یا دزد حفظ و حراست می‌کردم. شب در باغ می‌خوابیدم. پسته را هم جمع می‌کردم و می‌آوردم تحویل می‌دادم و یک چیزی از ایشان می‌گرفتم. زیاد نبود فرض کنید مثلا 2 هزار متر، 3 هزار متر بود...

مصاحبه با نوجوانان برنامه نیم رخ شبکه یک ، 3 تیر 1377

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون