تاریخ خبر: کد خبر: 7025

پناهیان: تنها راه توقف شعار «مرگ بر آمریکا»، مرگ آمریکاست

استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان اینکه چنانچه سرچشمه مرگ بر آمریکا، جمهوری اسلامی ایران شد، این سرچشمه امروز به اقیانوس خروشان غیر قابل بازگشت تبدیل شده است، گفت: تنها مرگ آمریکا و استکبار جهانی باعث خواهد شد شعار «مرگ بر آمریکا» حذف شود.

پناهیان: تنها راه توقف شعار «مرگ بر آمریکا»، مرگ آمریکاست

به گزارش «قاصدنیوز»، حجت الاسلام پناهیان امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان در میدان بسیج مشهد در جمع دانشجویان با اشاره به اینکه ملت ما به قدرت برتر ما تبدیل شده است، گفت: ملت ما امروز کاری کرده که نماز بدون«مرگ بر آمریکا» نمازی بی مقبولی است.

 

وی افزود اگر مرگ بر آمریکای ما اثر نداشت، رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل از ملت ایران درخواست نمی‌کرد که مرگ بر آمریکا نگویند.

 

این سخنران مذهبی با تاکید بر اینکه مرگ بر آمریکا نشانه قدرت شماست، تصریح کرد: چنانچه یک ملت قوی شد به حدی که توانست با یک شعار«مرگ بر آمریکا» کشوری را بهراساند؛ چرا باید از این قدرت دست بکشد.

 

پناهیان ادامه داد: قرآن کریم فرموده آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و خداوند اثر اعمال دشمنان را کم خواهد کرد.

 

وی ضمن اشاره به اینکه خداوند در قرآن فرموده دشمنان نمی‌توانند بر ما اثر بگذارند؛ بلکه ما این هستیم که با کلمات خود بر آنان اثر می‌گذاریم، گفت: این قدرت ما را می‌رساند که با یک شعار مرگ برآمریکا بر آنها اثر گذاریم.

 

این استاد حوزه در رابطه با ریشه قرآنی این شعار کوبنده که نشانه قدرت ماست، خاطرنشان کرد: کسانی که کافر شدند و با دین به مقابله برخواستند مرگ بر آنان، این مرگ حتی به معنای مرگ ظاهری نیست، بلکه به معنی نابودی آنان است.

 

پناهیان خاطرنشان کرد: آمریکا چنانچه که امام راحل فرمودند هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تنها با شعار ما رو به نابودی می‌رود؛ حال چنانچه مردم و تمامی مسئولین در عمل به این شعار کوشش کنند چیزی از دشمن نخواهد ماند.

 

وی ادامه داد: آنان که درصدد ایجاد خدشه در این شعار هستند و درصددند که سرچشمه این شعار که ایران است، بخشکانند بدانند که  این سرچشمه خشکیده نخواهد شد.

 

این استاد دانشگاه تاکید کرد: حتی چنانچه ما از این شعار دست بکشیم ملت‌های منطقه از عنوان کردن شعار مرگ بر آمریکا دست نخواهد کشید.

 

پناهیان افزود: ملت یمن هیچ گاه دست از دادن این شعار برنخواهد داشت. سال‌هاست مردم عراق سرهای بریده جوانان خود را تحمل می‌کنند و ملت لبنان و فلسطین ظلم های زیادی را دیدند؛ آنان دست از این شعار برنخواهند داشت.

 

وی ضمن بیان اینکه چنانچه سرچشمه مرگ بر آمریکا جمهوری اسلامی ایران شد این سرچشمه امروز به اقیانوس خروشان غیر قابل بازگشت تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: تنها مرگ آمریکا و استکبار جهانی باعث خواهد شد شعار مرگ بر آمریکا حذف شود.

 

این استاد دانشگاه افزود: بعضی‌ها تصور می‌کنند سران آمریکا آدم شده و از گرگ صفتی دست برداشته‌اند، باید از آنان پرسید که سران آمریکا در کدام ماه رمضان روزه گرفته و در کدام محفل استغفار کرده‌اند. دشنه آنان تا دسته در پهلوی ملت‌های مظلوم فرو رفته است. حال ما بیاییم و دست از این شعار برداریم محال است. محال است که ما از این قدرت طوفنده دست برداریم.

 

پناهیان تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا را از کشور ما بگیرند بدانند آنان نابود خواهند شد و شعار مرگ بر آمریکا باقی خواهد ماند.

 

وی گفت: امید است امسال آخرین مرگ بر آمریکا باشد و 13 آبان سال آینده مرگ آمریکا را جشن بگیریم، خاطرنشان کرد: ما از خون شهدای خود نخواهیم گذشت از خون شهدای افغانستان، بحرین، عراق، شام و یمن هم نخواهیم گذشت و در مقابل چشم جهانیان انتقام خود را خواهیم گرفت.

 

وی در پایان تصریح کرد: افرادی که از آمریکا می‌هراسند بدانند پایان عمر آنان به سر رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون