تاریخ خبر: کد خبر: 6657

«برجام دروازه نفوذ» رونمایی شد +دانلود

مراسم رونمایی از کتاب «برجام دروازه نفوذ» امروز سه شنبه در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از  تریبون مستضعفین، مراسم رونمایی از کتاب «برجام دروازه نفوذ»که به بررسی تخصصی متن برجام در ابعاد مختلف پرداخته امروز سه شنبه در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

 

IMG_۲۰۱۵۰۹۲۹_۱۱۴۹۴۰در ابتدای این مراسم داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی به بیان اولویت های بسیج دانشجویی در سال تحصیلی جدید پرداخت. وی با عرض تسلیت به دلیل فاجعه رخ داده در مراسم حج امسال، مسئولیت پذیری حاکمان عربستان را خواستار شد. وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی درخواست خود را به دولت برای دادن مجوز تجمع به دولت ارایه داده است اما متاسفانه این مجوز صادر نشده است.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اهمیت پدیده نفوذ گفت: ما در بسیج دانشجویی اولین گام را شناخت ابعاد این پدیده پیچیده دانسته و اقدامات خوبی برای شناخت آن انجام شده است. یکی از اقدامات صورت گرفته بررسی دقیق توافق‌نامه جامع «برجام» است که در معاونت علمی انجام شده است.

 

گودرزی افزود کتاب «برجام دروازه نفوذ» نتیجه این بررسی‌هاست.

 

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی به بیان ایرادات برجام پرداخت و با اشاره به استثنا شدن ایران در عرصه بین‌الملل با قبول توافق‌نامه گفت متاسفانه تحریم‌ها که قرار بود لغو شود نیز در برجام لغو نشده و ساختار تحریم‌ّها باقی می‌ماند.

 

در ادامه مراسم محمد شریف قیصری مسئول کارگروه «برجام» معاونت علمی بسیج دانشجویی به تشریح اقدامات صورت گرفته در تیم پژوهشی پرداخت.

 

وی با انتقاد از فضای ایجاد شده علیه کار کارشناسی پیرامون برجام گفت: جریان رسانه‌ای خاص فضای سنگینی علیه فعالیت‌های کارشناسی و انتقادی شکل داده که عرصه را بر بیان حرف‌های کارشناسی تنگ کرده است.

 

محمد شریف قیصری افزود: ما این کتاب را به تمامی اعضای شورای عالی امنیت ملی، رئیس جمهور، وزارت خارجه و اعضای کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی ارسال خواهیم کرد و همچنین این کتاب به صورت نمادین به حجت الاسلام عمارلو که از دیروز با خانواده خود در مقابل مجلس در اعتراض به روند بررسی برجام متحصن شده است، اهدا خواهد شد.

 

فایل این کتاب در سایت قرارگاه احمدی روشن به آدرس roshan.bso.ir بارگذاری شده و قابل دسترس علاقه مندان می باشد.​

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون