تاریخ خبر: کد خبر: 6063

هاشمی با تحقیر روستائیان پاسخ مخالفان را داد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه رفسنجانی با تحقیر روستائیان پاسخ مخالفان را داد، گفت: آقای هاشمی رفسنجانی و برخی دیگر از مسئولان باید دقت کرده و در این نوع ادبیات خود تجدیدنظر کنند.

هاشمی با تحقیر روستائیان پاسخ مخالفان را داد

به گزارش قاصدنیوز، حمیدرضا ترقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی و اهانت به روستائیان اظهار کرد: این ادبیات ناصحیح آقای رفسنجانی با معیارهای اسلامی در تضاد است.

 

وی افزود: آنچه مسلم بوده برخی شخصیت‌ها در کشور ما برای اینکه پاسخ منطقی و درستی در قبال سئوالات و اظهارات مطرح شده ندارند لذا از روش تحقیر مخاطب استفاده می‌کنند.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در مورد روستائیان نیز مصداق همین موضوع بوده، گفت: چنین افرادی زمانی که واقعیتی نسبت به آنان مطرح می‌شود و توان انکار آن را ندارند بلافاصله از روش تحقیر استفاده می‌کنند.

 

ترقی تصریح کرد: این اهانت هاشمی رفسنجانی و ادبیات‌هایی از این قبیل با منطق و معیار اسلام قابل قبول نبوده و برخی مسئولان ما باید دقت کرده و در این نوع ادبیات خود تجدید نظر کنند، مثلا یعنی کسی که در مقطعی در روستا بوده و یا روستازاده است حق ندارد انقلابی باشد؟

 

وی خاطرنشان کرد: تحقیر مخالفان با این ادبیات روش بسیار غلطی بوده که در برخوردهای اسلامی مطلقا باید از آن پرهیز شود.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: گرچه به عقیده بنده این اظهارات هاشمی دال بر این نبوده که انقلاب اسلامی توسط مستضعفان شکل نگرفته بلکه روش و شیوه‌ای برای تحقیر مخالفان بوده است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون