تاریخ خبر: کد خبر: 5264

حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با «قاصدنیوز»:

مردم نگرانی‌هایشان را نسبت به غربی‌ها نشان دهند

رئیس کمیته رسانه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات مردمی در اعتراض به رفتارهای خودخواهانه غربی‌ها گفت: این حرکت‌های حرکت‌های حزبی و سازمان‌یافته از ناحیه بعضی از افراد نیست و این جریان کاملاً مردمی است و فرصتی می‌باشد که مردم نگرانی‌هایشان را نسبت به آمریکایی‌ها و رفتار اروپایی‌ها نشان دهند.

مردم نگرانی‌هایشان را نسبت به غربی‌ها نشان دهند

حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «قاصدنیوز» پیرامون سخن اخیر رهبر معظم انقلاب درباره عدم اجازه دسترسی دشمن به دانشمندان هسته‌ای و مراکز نظامی گفت: ایشان در این موضوع مسائل را به‌صورت شفاف بیان کردند. امروز باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی که به دنبال زیرسوال بردن اعتبار و آرمان‌های نظام اسلامی است، بزرگ‌ترین پشتوانه، حضور مردم است و با حضور و استمداد از آنان می‌توانیم مسائل را حل کنیم.

 

رئیس کمیته رسانه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات مردمی در اعتراض به رفتارهای خودخواهانه غربی‌ها گفت: این حرکت‌های حرکت‌های حزبی و سازمان‌یافته از ناحیه بعضی از افراد نیست و این جریان کاملاً مردمی است  و فرصتی می‌باشد که مردم نگرانی‌هایشان را نسبت به آمریکایی‌ها و رفتار اروپایی‌ها نشان دهند.

 

پژمان فر در انتها خاطرنشان کرد: مردم در این تجمعات باید به مسئولان هشدار بدهند که این زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها هیچ موقع زمان توقف ندارد و اگر این خاک‌ریزها را تسلیم کنند آن‌ها به دنبال تصرف خاک‌ریزهای بعدی بر خواهند آمد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون