تاریخ خبر: کد خبر: 4139

رئیس دانشگاه الزهرا(س) در مشهد مطرح کرد:

«CIA» برنامه جمعیتی سازمان ملل را طرح خود برای مدیریت جهان می‌داند

یونیسف اعلام کرده است اگر بتوانیم از سه تا هشت سالگی بچه‌های هر کشوری را در اختیار داشته باشیم همه آینده این جامعه را می‌توانیم بر اساس خواست خود رقم بزنیم.

«CIA» برنامه جمعیتی سازمان ملل را طرح خود برای مدیریت جهان می‌داند

به گزارش «قاصدنیوز»، انسیه خزعلی روز گذشته در همایش «بیداری دانشجویی و تمدن نوین اسلامی» در جمع دانشجویان جامعه اسلامی دانشجویان کشور در مشهد در خصوص برنامه توسعه ششم گفت: این برنامه اکنون در دست تهیه است و تلاش داریم تا در درون دولت و خارج از دولت یعنی در بخش مردمی برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم.

 

وی در خصوص برنامه‌های سازمان سیا برای کنترل جمعیت افزود: سازمان سیا اعلام کرده است که طرح ما برای مدیریت کردن جهان طرحی است که از طریق سازمان ملل به دنبال اجرایی کردن آن هستیم نه از طریق جنگ.

 

رئیس دانشگاه الزهرا(س) تصریح کرد: هر کدام از نهادهای سازمان ملل که در ظاهر کار شرافتمندانه انجام می‌دهند در واقع برای مدیریت جهان در حال برنامه ریزی هستند.

 

خزعلی گفت: یونیسف گفته است اگر بتوانیم از سه تا هشت سالگی بچه‌های هر کشوری را در اختیار داشته باشیم همه آینده این جامعه را می‌توانیم بر اساس خواست خود رقم بزنیم و جامعه‌ای مطیع، مطابق فرهنگ خودمان تربیت کنیم.

 

وی در خصوص خشونت در غرب تصریح کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی بدترین رفتار را با زن در اجتماع و خانواده دارند؛ اما حجاب را در ایران برای زن نوعی خشونت می‌دانند.

 

این استاد دانشگاه در خصوص کنترل جمعیت ایران از طرف سازمان ملل گفت: برخی از کارشناسان آمریکایی و اروپایی اعتقاد دارند که نباید در ایران وارد جنگ نظامی شویم زیرا جمعیت آنان نشان می‌دهد که آینده‌ای ندارند.

 

رئیس دانشگاه الزهرا(س) با بیان این مطلب که هدف سازمان ملل در ایران انقراض نسل است، گفت: سرخ پوستان و سیاه پوستان نمونه بارزی هستند که اگر وضعیت آنان را در گذشته بررسی کنیم می‌بینیم که فعالیت‌های زیادی در خصوص انقراض نسل انجام داده‌اند. امروزه در آمریکا یک منطقه به نام سرخ پوستان پیدا نمی‌کنیم.

 

وی افزود: کشورهای غربی در بین سیاه پوستان بیماری‌های جدید زیادی ایجاد کرده‌اند مانند ایدز و عقیده دارند که این بیماری‌ها را باید برای کم کردن نسل آنان ایجاد کنند، در واقع ما با چنین دشمنانی روبه رو هستیم.

 

این استاد دانشگاه یکی از مواردی که باعث ایجاد کنترل جمعیت می شود را قرص‌ها و داروها دانست و گفت: خود غربی‌ها می‌گویند که قرص‌ها و داروها قاتلان خاموش‌اند، آنان آموزش‌هایی به نام بهداشت باروری انجام می‌دهندکه در حقیقت دشمن انسان و تولید نسل وی می‌باشد.

 

خزعلی همچنین در خصوص کنترل جمعیت گفت: کنترل جمعیت در ایران برای یک مدت محدود بود؛ اما اکنون در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و از سال 70 در کشور، دولت امکانات رفاهی را برای خانواده‌هایی که بیشتر از سه فرزند داشتند را کم کرد در صورتی که در قوانین چهار فرزندی مورد نظر بود.

 

وی افزود: امروزه هم شاهد هستیم که در اکثر تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی تک فرزندی تبلیغ می شود در حقیقت سازمان ملل و غرب با فرهنگ سازی جمعیت سرخ پوستان را کاهش دادند و حالا نوبت به کاهش جمعیت اسلامی شده است.

 

رئیس دانشگاه الزهرا(س) خطاب به دانشجویان گفت: ازدواج به موقع زنان و به دنبالش حضور اجتماعی باید با برنامه ریزی باید باشد، چرا در کنوانسیون سازمان ملل روز مادر وجود ندارد و آن را نشانه حقارت برای زنان می‌دانند.

 

خزعلی بیان داشت: متاسفانه به سازمان ملل سرشماری عمومی زنان گزارش داده می‌شود که این کار درستی نیست. چرا هر زمان مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت سخنرانی کرده‌اند یک عده با دادن آمار دروغ شبهه در بین مردم ایجاد کرده‌اند؟

 

وی با بیان این نکته این سئوالات را باید از خود پرسید در خصوص قانون حمایت خانواده گفت: این قانون پنج سال در مجلس بود و به نام دفاع از زن؛ به زن ضربه زد به نحوی که هنگام ضعیف کردن این قانون افرادی از جمله شیرین عبادی به مخالفت با آن برخواستند.

 

این استاد دانشگاه همچنین در خصوص بیمه زنان خانه دار افزود: قرار بود در این بیمه هر زن خانه دار مانند یک کارمند خرد دیده شود. هنوز این قانون اجرایی نشده است؛ در حالی که هدف از این قانون این بود که هر زن خانه داری مجبور نشود به عنوان کمک خرجی خانواده با هر دستمزدی و در هر مکانی اشتغال داشته باشد.

 

خزعلی با بیان این که یکصد سال است که زن از ابزار و کالا بودن خارج شده گفت: متاسفانه هنوز در برخی از کشورهای پیشرفته و سردمدار دموکراسی خواهی زن و مرد در شریط مساوی حقوقی نیستند.

 

وی در خصوص دیدگاه نظام اسلامی نسبت به زن تصریح کرد: نظام اسلامی از آغاز زن و مرد را یکی می‌داند و امام خمینی (ره) در سخنان خود همیشه بر این نکته تاکید می‌فرمودند که حرکت زن‌ها در جریان انقلاب بر مردها تاثیر گذاشت و موجب پیروزی حق بر علیه باطل شد.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی که زنان انجام می‌دهند پویا و تاثیرگذار است. نظام اسلامی نگاهی یکسان به زن و مرد دارد و در این عرصه همه تکالیف الهی برای هر دو یکسان است؛ اما به دلیل جساسیت‌های خاص می‌طلبد که تفاوت‌هایی در وجود هر یک از این دو قرار داده شده باشد.

 

خزعلی با بیان این نکته که باید زن و مرد با کمال بخشی با یکدیگر جامعه را به سوی کمال ببرند، گفت: دشمنان می‌بینند که زنان اثرگذار هستند و به همین دلیل تغییر نگرش زنان و سبک زندگی آن‌ها را هدف قرار داده‌اند که باید مراقب بود.

 

وی با اشاره به فعالیت های شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرذ: برنامه های این شورا از ابتدای انقلاب برنامه ریزی شده بود و در خصوص جایگاه زنان در نظام نیز دارای برنامه های خاص و خوبی است و تلاش دارد این جایگاه را برای زنان تثبیت کند که با تغییر سیاست دولت ها این برنامه ها دچار تغییر نشوند.

 

این استاد دانشگاه افزود: چرا با قانون مرخصی بارداری مقابله و یا در برخی سازمان‌ها از اجرایی شدن آن جلوگیری می‌شود؟ در حالی که مصوبات شورای عالی انقلاب برای هر سه قوه واجب است و کسانی که کوتاهی می‌کنند با آنان برخورد می‌شود.

 

خزعلی در ادامه متذکر شد: اصلاح الگوی مصرف در خانواده، اصول تشکیل خانواده و سیاست‌های تحکیم خانواده و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از جمله برنامه‌هایی است که جزو مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به شمار می‌رود.

 

وی با بیان این که با وجود تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشور امروز مسئولیت‌های بسیار سنگینی بر دوش ما است، گفت: باید برای این که دشمن را به عقب برانیم عرصه‌هایی را که دشمن شناسایی کرده بشناسیم و عرصه‌هایی که در آینده می‌خواهد ما را دور بزند، شناسایی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون