تاریخ خبر: کد خبر: 4038

بخشنامه تعطیلی مدارس اصفهان برای استقبال از رئیس جمهور/ با فرزند دلبندتان به اسقبال بیائید+ تصاویر

آموزش و پرورش اصفهان طی بخشنامه ای مدارس را در روز حضور رئیس جمهور در اصفهان تعطیل کرده و خواسته که دانش آموزان در مراسم استقبال از رئیس جمهور حضور داشته باشند.

به گزارش قاصدنیوز، در حالی که بسیاری از اصلاح طلبان در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، مدعی بودند جمعیت حاضر در مراسم استقبال از رئیس جمهور را دانش آموزان مدارس تشکیل می دهند، اکنون در دولت یازدهم، مدارس برای سفر رئیس جمهور بخشنامه می زنند و از والدین می خواهند که رضایت نامه حضور فرزند خود را برای حضور در مراسم استقبال از روحانی امضا کنند.

 

در سفر استانی روحانی به گرگان، آموزش و پرورش شهرستان گرگان طی بخشنامه ای به شماره 58060 به تاریخ93.9.9 به کلیه مدارس متوسطه شهرستان اعلام کرده که تدابیر لازم جهت حضور همه دانش آموزان در مراسم استقبال از رئیس جمهور در روز سه شنبه 93/9/11 انجام شود و دانش آموزان را بدون هر گونه پلاکارد و پرچم برای استقبال و حضور حداکثری بیاورند

استقبال دانش آموزان از رئیس جمهور

 در ضمن این اداره از مدیران خود خواسته است تا حضور دانش آموزان برای شرکت در مراسم استقبال با اخذ رضایت نامه از والدین باشد. این تصویر را یکی از سایت های محلی استان گلستان منتشر کرده است.

 

در تازه ترین اقدام، در سفر روحانی به اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش این شهر نیز همین رویه را در پیش گرفته است و از والدین خواسته که رضایت خود را جهت حضور فرزندانشان در مراسم استقبال از رئیس جمهور اعلام کنند.

استقبال دانش آموزان از رئیس جمهور

نکته جالب اینکه آموزش و پرورش از والدین خواسته که آنان نیز در این مراسم حضور بهم رسانند.

لازم به ذکر است استان اصفهان بیش از 700 هزار دانش‌آموز دارد.

 

منبع: سراج24

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون