تاریخ خبر: کد خبر: 3916

تجمع اعتراضی مردم مشهد به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) برگزار شد/

آقای ظریف! توقع واکنش به توهین را نداریم، لطفا لبخند نزنید

حجت الاسلام ماندگاری در این تجمع گفت: این ملت نشان داده که رئیس جمهور بیرون کرده، این ملت نشان داده که وزیر امور خارجه اعدام کرده است؛ بنابراین مردم ما از هیچ چیز نمی‌هراسند.

به گزارش «قاصدنیوز»، مردم مشهدمقدس عصر روز پنجشنبه در اعتراض به توهین مجله فرانسوی به ساحت پیامبراکرم(ص)  در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمع نمودند.

 

در این تجمع مردمی که با حضور چشمگیر دانشجویان همراه بود، با در دست داشتن پلاکاردهای «اسرائیل به خاک سیاهت می‌نشانیم، انتقام خون شهیدان مقاومت را می‌گیریم»، «شارلی=شیطان»، «محمد و مسیح برادرند»، «سید حسن نصرالله فرزند روح الله»، «لطفا قبل از هر سفر خارجی اخبار را بخوانید! سفر به مهد آزادی توهین؟!!!»، «we will crush Israel»، «we will seek vengeance for the murdur of our brothers»، «we are all fond of fighting against Israel» «وزیر خارجه توقع موضع گیری نداریم ، لطفا لبخند نزنید»، خواستار اخراج سفیر فرانسه از ایران شدند.

 

تجمع بر علیه شارلی ابدو پیامبر

در این تجمع دانشجویان با محکومیت حمله جنگنده‌های اسرائیل به سوریه که منجر به شهادت سردار الله دادی و جهاد مغنیه شد، اعلام داشتند تا آخرین قطره خون بر آرمان‌های انقلاب می‌ایستیم و امید داریم با استقامت و پایمردی قدس را از چنگال رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل نجات دهیم.

 

حضور مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در جمع مردم و دانشجویان

در این تجمع دانشجویی- مردمی برخی از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند.

اسماعیل‌نیا، نماینده مجلس در حاشیه تجمع مردم و دانشجویان مشهد در هتاکی نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص)گفت: چنانچه ظریف دیپلمات قوی بود در شرایط کنونی دقت بیشتری به خرج می‌داد و اینگونه رفتار نمی‌کرد.

 

تجمع بر علیه شارلی ابدو پیامبر

وی با تاکید بر اینکه ظریف باید در این شرایط نسبت به اقدام فرانسوی‌ها و اقدام آنان نسبت به ساحت پیامبر اسلام(ص) واکنش نشان می‌داد، تصریح کرد: آن زمانی که امام خمینی(ره) در فرانسه بودند ما یکی از خیابان‌های خود را نوفل لوشاتو نامیدیم آنان نباید این خاطره خوش را این گونه خدشه دار می‌کردند.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: ما این حرکت فرانسه را محکوم می‌کنیم و امید است دستگاه وزارت خارجه نیز واکنش مناسبی نشان دهد.

 

باید به مسئولان سیاست خارجی درس نرمش قهرمانانه را بدهیم

حجت الاسلام ماندگاری در تجمع دانشجویان و مردم مشهد در مقابل دفتر سازمان ملل در این شهر با اشاره به اینکه در رابطه با اقدام نشریه فرانسوی باید سه نکته را مورد توجه قرار دهیم گفت: عظمت اسلام ناب محمدی یکی از نکاتی است که نه تنها مورد توجه ما بلکه مورد توجه سایر کشورها نیز قرار گرفته است؛ به طوری که چند سالی است که آمریکا درصدد است، اسلام آمریکایی را که مدل جهانی شده به جای مدل اسلام ناب محمدی به خورد جهانیان دهد.

مهدی ماندگاری

وی ادامه داد: اما به اعتقاد خودشان آن مرامی که روز به روز در حال گسترش است فقط اسلام ناب محمدی است.

 

این استاد اخلاق زبونی و پستی دشمن را یکی از نکات مورد توجه دانست و گفت: آنان نشان دادند که از هر زمان دیگری پست تر شده‌اند.

 

تجمع بر علیه شارلی ابدو پیامبر

وی با اشاره به اینکه پیام این جسارت این است که دشمنان با تمام زبونی درصددند در مقابل ما بایستند، گفت: دشمن باید بداند ما تمام قد در برابر تمام دنیای آنان ایستاده و خواهیم ایستاد.

 

حجت الاسلام ماندگاری خطاب به مسئولان سراسر کشور خاطرنشان کرد: از تحریم‌های اروپا و آمریکا نهراسید؛ بلکه از تحریم خدا بترسید.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند«نرمش قهرمانانه آری؛ اما پذیرش اصول و مبانی آنان هرگز»، تصریح کرد: همانگونه که مشاهده می‌کنید باید به مسئولان سیاست خارجی درس نرمش قهرمانانه را بدهیم.

 

این استاد اخلاق تصریح کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم حتما ظریف را به مجلس بخواهند و به وی بگویند ما ترسی از آمریکا نداریم. ترس ما این است که خدا، اولیای خدا و شهدا از ما ناراضی باشند.

 

وی تاکید کرد: اگر همه مردم دست در دست یکدیگر فریاد «ما عاشورایی هستیم» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» را سر دهیم هیچ کس اجازه انجام چنین غلطی را به خود نمی‌دهد.

 

حجت الاسلام ماندگاری بار دیگر با تاکید براینکه چنانچه قدرت‌های جهانی بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما نیز در برابر تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد، بیان داشت: چنانچه مسئولان بخواهند در مقابل وظایف خود سستی نشان دهند قطعا آنان را از جمهوری اسلامی ایران خارج خواهیم کرد.

 

وی گفت: این ملت نشان داده که رئیس جمهور بیرون کرده، این ملت نشان داده که وزیر امور خارجه اعدام کرده است؛ بنابراین مردم ما از هیچ چیز نمی‌هراسند.

 

 وظیفه همه مسلمانان جهان حفظ وحدت شیعه و سنی است

 محمد سنجر زهی نیا، دانشجوی اهل سنت دانشگاه فرهنگیان مشهد با اشاره به اینکه هدف استکبار جهانی از توهین به مقدسات اسلام متزلزل کردن اتحاد مسلمانان جهان است، گفت: استکبار درصدد است مسلمانان را مانند هزاران لقمه در جهان کند و آن گاه خودشان بر جهان سیطره یابند.

تجمع بر علیه شارلی ابدو


 این دانشجوی دانشگاه فرهنگیان افزود: وظیفه همه مسلمانان جهان حفظ وحدت شیعه و سنی است تا این گونه بتوانیم مشت محکمی بر دهان استکبار و جهان بکوبیم.


 
وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم اختلافات تاریخی اتحاد ما را خدشه دار کند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم وحدتی را که مد نظر پیامبر اسلام است دچار خدشه شود و دوستی‌ها تبدیل به کینه شوند.

 


غربی‌ها درصددند چهره اسلام را تخریب کنند

محسنی ثانی، نماینده مجلس بیان داشت: حرکت بیداری اسلامی که بیش از یک سال است شروع شده و توانسته در منطقه گسترش یابد منجر به زانو درآمدن قدرت‌های جهانی شده است.
 

وی با بیان اینکه این بیداری اسلامی دارای ابعاد مختلفی است بیان داشت: متاسفانه مشاهده می‌کنیم از سال‌ها پیش حرکت اسلام ستیزی و تنفر از اسلام در دستور کار رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی قرار گرفته است.

 
محسنی ثانی ادامه داد: همانگونه که مشاهده می‌کنید امروز نیز از جانب فرانسه حرکت گستاخانه‌ای رخ داده که ادامه همان اسلام ستیزی و تنفر از اسلام است که این امر زمان شکل گیری انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

تجمع بر علیه شارلی ابدو 


نماینده مجلس ضمن محکوم کردم اقدام نشریه فرانسوی در چاپ کاریکاتور موهن پیامبر اسلام، با تاکید بر اینکه غربی‌ها درصددند چهره اسلام را تخریب کنند بیان داشت: جوانان باید خطوط قرمز را به درستی رصد کرده و پای آن بمانند.

 

 سکوت در برابر اتفاقات اخیر، خیانت به اسلام است

مرتضوی گفت: متاسفانه مشاهده می کنید که غربی ها با تمام قوا درصددند اسلام آمریکایی را به جای اسلام ناب محمدی جایگزین کنند.

 

این فعال دانشجویی فراگیر بودن اسلام را مهم ترین عامل جهت به انفعال کشیدن آن توسط غربی‌ها دانست و خاطر نشان کرد: امروز وظیفه دانشجو این است که با کسب آگاهی و بصیرت کامل و با پشتوانه رهبر معظم انقلاب پا به میدان بگذارد و به دفاع از اسلام برخیزد.

تجمع بر علیه شارلی ابدو

وی بیان داشت: امید است مسئولان کشور نیز به این بصیرت دست یابند و در کنار مردم و دانشجویان در برابر چنین اقدامات گستاخانه ای واکنش نشان دهند.

 

آقای وزارت خارجه! پیاده روی با شیطان را چگونه برای آزادگان جهان معنا می‌کنید؟

در متن بیانیه پایانی تجمع مردم و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد آمده است: سلام و صلوات بر رسول مهربانی و رحمت، سلام بر پیامبر عشق و محبت، سلام بر موسی و عیسی برادران حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله.

 

تجمع بر علیه شارلی ابدو پیامبر

اسلام دین رحمت و مهربانی است، به هیچ دین و مذهب و انسانی ظلم نمی‌کند و ظلم نمی‌پذیرد. نه تنها به مقدسات دیگر ادیان الهی توهین را روا نمی‌دارد که پیامبران الهی را واجب التکریم و عظیم الشان می‌داند.دین محمد(ص)، دین آزادگی اسنان است از ظلم، تزویر و دروغ و تحجر.

 

دولت مردان غربی که با حمایت‌های مالی و نظامی خود گروه‌های تروریستی را ساخته و پرداخته کردند که سیمای اسلام ناب را با اسلام تقلبی آمریکایی به جهانیان نشان دهند مسبب، مقصر و متهم اصلی بحران‌ها و آشوب‌های منطقه هستند.

 

القاعده و داعش با پول آمریکا و ترفندهای صهیونیست‌ها قدرت گرفته‌اند . تروریست‌هایی که با پول فرانسوی‌ها دیروز برای به زمین زدن کشورهای محور مقاومت در عراق و سوریه مردم، مسلمان را به خاک و خون کشیدند امروز بلای جان خودشان شده است.

تجمع بر علیه شارلی ابدو پیامبر

ترس شما از عظمت اسلام و رشد تعداد مسلمانان به بیش از یک و  نیم میلیارد مسلمان در جهان آنچنان شما حیران و مبهوت کرده است که برای توقف این حرکت متعالی به هر روشو طریقی دست آویزی می‌کنید.

 

از یک سو گروه‌های تروریستی و وحشی را روانه کشورهای مسلمان می‌کنید و از یک سو نسبت به ساحت اقدسی و آسمانی حضرت ختمی مرتبت جسارت می‌کنید.

 

ناخن گرگ مفلوک و بیمار لیبرال‌های صهیونیست کجا و خراشیدن چهره ماه عالم تاب جها کجا؟ دین رحمت و مهربانی با این چنین جسارت‌های شیطانی نه تنها متوقف نخواهد شد که موجی دیگر بر موج‌های اسلام گرایی در سرتا سر جهان افزوده خواهد شد. دیر نخواهد بود که کاخ‌های سفید و الیزه نمازخانه مسلمانان شود و نماز برادران شیعه و سنی در صفوفی به هم فشرده در قدس شریف برپا شود.

 

تجمع بر علیه شارلی ابدو

سازمان ملل دروغین بگوید مه از حقوق کدام ملت‌ها دفاع می‌کند؟ چرا نسبت به اهانت دولت فرانسه به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان جهان واکنش نشان نمی‌دهد؟مگر خون چند کشته کارمند آن نشریه فرانسوی از خون هزاران هزار مسلمان در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین پررنگ تر است؟ چرا دولت مردان غربی را به خاطر حمایت از تروریست‌ها محکوم نمی‌کند؟ چرا در قبال شهادت شهید جهاد عماد مغنیه سکوت کرده است؟ سازمان‌های بین المللی عروسک‌های خیمه شب بازی صهیونیست‌ها هستند که این چنین در قبال هم دستی صهیونیست‌ها و گروه‌های تکفیری داعش و جبهه النصره علیه مردم مسلمان سوریهف لبنان و عراق سکوت کرده‌اند؟

 

حقوق بشر دروغین ارزانی خودتان. چرا در قبال نقض حقوق بشر شش میلیون فرانسوی مسلمان سکوت کرده‌اید؟

 

صحبتی هم با وزارت خارجه و وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران

آقای وزارت خارجه حضورتان در فرانسه در زمانی که قلب مسلمانان جهان آزرده است چه توجیهی دارد؟

 

پیاده روی با شیطان در خیابان‌های ژنو را چگونه برای آزادگان جهان می‌خواهید معنا کنید؟سخن ما با شما همان توصیه‌های رهبر عزیزمان.

 

تجمع بر علیه شارلی ابدو پیامبر

حالا اگر آمدند شرط برداشتن تحریم را یک چیزی قرار دادند که شما غیرتت نمی‌گنجد که آن را انجام بدهی؛ چه کار می‌کنید؟

 

آقای وزارت ارشاد

این برای بار چندم است که عده‌ای انسان‌های غربزده دلبسته به لبخندهای لندن و واشنگتن در نشریات و روزنامه‌هایشان به مقدسات و ارزش‌ها توهین می‌کنند. غیرت انقلابی و مسلمانی‌تان کجاست؟ 

تجمع بر علیه شارلی ابدو پیامبر

در پایان مردم مشهد امروز هم صدا با تمام برادران و خواهران مسلمانشان در سرتا سر جهان اعلام می‌دارند که لااله الا الله، محمد رسوال الله و علی ولی الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

 

لازم به ذکر است در این تجمع دانشجویان و مردم مشهد طوماری ۵۰ متری را امضا کردند و خواستار اخراج سفیر فرانسه از ایران شدند.

 

تجمع بر علیه شارلی ابدو

احمد واعظی

تجمع بر علیه شارلی ابدو پیامبر

تجمع بر علیه شارلی ابدو

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون