تاریخ خبر: کد خبر: 3642

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در پی انتقاد سخنگوی دولت خبر داد:

6000 ساعت آنتن رسانه ملی در اختیار دولت!

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در پاسخ به انتقاد سخنگوی دولت از رسانه‌ملی حضور اعضای دولت یازدهم در برنامه‌های صدا و سیما را چشمگیر و بیش‌تر از دولت‌های قبل دانست.

به گزارش قاصدنیوز، سید تقی سهرابی با اظهار تعجب از سخنانی كه این روزها برخی مقامات در خصوص دولت در صدا و سیماكم‌توجهی صدا و سیما به عملكرد دولت بیان می‌كنند، گفت: بر اساس آمار و مستندات موجود از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاكنون بخش عمده‌ای از برنامه‌های صداوسیما در شبكه‌های مختلف ملی، استانی و حتی بین‌المللی به اهداف، برنامه‌ها، اقدامات و عملكرد دولت یازدهم اختصاص داشته و دارد.

 

مدیركل روابط عمومی صدا و سیما آمار حضور مسئولان دولت یازدهم در برنامه‌های رسانه‌ ملی را خیره‌كننده توصیف كرد و افزود: در یك جمع‌بندی اولیه، فقط در دوره زمانی اول مرداد ۱۳۹۲ تا اول خرداد ۱۳۹۳، مسئولان قوه‌ مجریه ۲۰۰هزار و ۹۸۹ دقیقه تنها از ظرفیت مراكز استان‌های صداوسیما برای بیان عملكرد خود استفاده كرده‌اند؛ در همین مقطع آنتن رادیو به مدت ۷ هزار و ۵۴۲ دقیقه در اختیار مدیران دولت یازدهم بوده است. از سوی دیگر، ۷۵ برنامه گفتگومحور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبكه ۲سیما تمام و كمال در اختیار اعضای دولت بوده است و در مجموع طی مدت یادشده بیش از ۴ هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملكرد دولت اختصاص داشته است.

 

سهرابی تصریح كرد: اگر حضور مستمر مسئولان دولتی در برنامه‌های صداوسیما در ۷ ماه پس از خرداد تا پایان آذر ۱۳۹۳ را به این آمار اضافه كنیم، می‌توان آمار حدود 6هزار ساعت حضور را برای مسئولان دولتی بیان كرد كه بسیار قابل توجه و تأمل بوده و ادعای محكمی است بر اینكه صداوسیما در قرق مدیران دولتی بوده است.

 

وی افزود: همین مقدار پوشش فعالیت‌های دولت بیش از عرف رسانه است و انتظار بیش از این یك خواسته غیرملی و با اهداف سیاسی ارزیابی می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی صدا و سیما

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون