تاریخ خبر: کد خبر: 3114

بخش ویژه«حقوق بشر» سراج24 راه اندازی شد

سایت ویژه حقوق بشر توسط سامانه اطلاع رسانی سراج24 راه اندازی شد.

به گزارش قاصدنیوز، سیاست های حقوق بشری در دنیا هنوز با سیاست های آمریکا و منافع  او همراه نیست از این رو به رغم ادعای دفاع از حقوق بشر، آمریکا همواره با تبدیل شدن حقوق بشر به یک شورا (همانند شورای امنیت سازمان ملل) مخالف بوده و از تشکیل آن جلوگیری کرده است. در شرایط فعلی آمریکا از عضویت در بسیاری از معاهدات، کنوانسیون‌ها و دپارتمان‌های حقوق بشر امتناع ورزیده و چه در کشور خود و چه در کشورهایی که حضور نظامی دارد به نقض گسترده حقوق بشر متهم است. این کشور از یک سو به کشورهای مستقل مانند جمهوری اسلامی ایران اتهام حقوق بشری می زند و از سوی دیگر بدترین رفتارهای ضد حقوق بشری را در داخل کشور خود با مردم آمریکا دارد .

 

سامانه اطلاع رسانی سراج24 در راستای اطلاع رسانی در حوزه حقوق بشر و پاسخ به شبهات و اتهامات امریکا و کشورهای غربی و جریانات ضدانقلاب در مورد مسائل حقوق بشری اقدام به راه اندازی سایتی ویژه حقوق بشر نموده است. این سایت در صدد است با اطلاع رسانی داخلی از یک سو به معرفی دستاوردهای حقوق بشری کشورمان واز سوی دیگر معرفی برخی سرپل های حملات حقوق بشری به جمهوری اسلامی ایران که در داخل فعال هستند بپردازند. بررسی دائم وضعیت حقوق بشر در کشورهای مدعی حقوق بشر از جمله دیگر فعالیت های این سایت است.

 

علاقمندان برای مشاهده سایت ویژه حقوق بشر می توانند به آدرس www.humanrights.seraj24.ir  مراجعه نمایند.نسخه اندروید ویژه تلفن های همراه  این سایت نیز به زودی دردسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون