تاریخ خبر: کد خبر: 2838

تاسیس حزب توسط رئیس مجلس/لاریجانی فرمان انتخابات را به سمت روحانی و ناطق چرخاند

رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه با دولت روحانی در مشی اعتدالگرایی مشترک هستیم گفت که گفتگو‌هایی با ناطق نوری برای استفاده از ظرفیت وی انجام شده است.

تاسیس حزب توسط رئیس مجلس/لاریجانی فرمان انتخابات را به سمت روحانی و ناطق چرخاند

کاظم جلالی، رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس طی گفتگویی با روزنامه شرق در پاسخ به سوالی درخصوص اعلام موجودیت حزبی منتسب به علی لاریجانی برای فعالیت در انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: به‌عنوان یک حزب(حزب منتسب به لاریجانی) انشاءالله در آینده نه‌چندان‌دور اعلام حضور خواهیم کرد.

جلالی خاطر نشان کرد: بنای ما بر این نیست که با تکیه بر پروپاگاندا و فشار رسانه‌ای خودمان را بزک کنیم. بلکه به‌دنبال این هستیم که این جریان که به شکل واقعی شکل گرفته، چارچوب‌های خود را مستحکم کند و براساس این استحکام فعالیت‌های خود را ادامه دهد

وی همچنین به رایزنی‌ها با ناطق نوری برای پیوستن به این حزب اشاره کرد و گفت: گفتگو‌هایی با ناطق نوری برای استفاده از ظرفیت‌های وی انجام شده است. آقای ناطق فعلا از هرگونه حضور در صحنه‌های سیاسی پرهیز می‌کند، بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که ایشان چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا هنوز هم تمایل دارند که در کنار بنشینند یا قصد ورود به صحنه را دارند.

جلالی با اشاره به مشی جریان سیاسی منتسب به لاریجانی و نسبت این جریان با دولت روحانی گفت: جریانی که به‌عنوان رهروان ولایت در مجلس نهم شکل گرفت پیشقراول اعتدالگرایی در کشور بود و بیشترین هزینه را هم برای اعتدالگرایی پرداخت کرد؛ ما با دولت روحانی در مشی اعتدالگرایی مشترک هستیم.

وی گفت: مبنای ما هم بر این است که کشور بر اساس یک روند صحیح اداره و از جاروجنجال‌های حاشیه‌ای پرهیز شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون