تاریخ خبر: کد خبر: 1777

روایت ضرغامی از دام برخی دولتی ها برای رسانه ملی

بایکوت یک بازیگر دیگر سینما ... بیان احکام توسط زنان بی حجاب! ... زیاده خواهی آژانس در جواب حسن نیت ایران ... ارتباط گیری سرویسهای جاسوسی با خبرنگاران ایرانی در حاشیه مذاکرات ... کسب درآمد دو عضو شورای شهر تهران به بهانه پیروزی مقاومت در غزه ..

به گزارش قاصد نیوز به نقل از  جهان نیوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند.


خوئینی ها: به علی لاریجانی نیاز داریم

>
به گزارش جهان، آقای موسوی خوئینی ها چندی پیش در جلسه ای گفته است: آقای علی لاریجانی سقفش همین ریاست مجلس است و در ریاست جمهوری رای ندارد و ما هم نمی توانیم مجلس را بگیریم و به او نیاز داریم، باید به او اطمینان بدهیم که اگر با ما همراهی کند، او رئیس مجلس ما هم هست.

ارقام معوقات بانکی بالاتر از آمار رسمی است

>
خبرنگار جهان مطلع شد، اخیرا یک مرکز پژوهشی بزرگ کشور گزارشی در مورد مطالبات معوقات بانک ها تهیه کرده است. در این گزارش آمده است: بانک ها ۶ تا ۱۸ ماه را زمان معوق محسوب می کنند و بالای ۱۸ ماه را مشکوک الوصول می نامند. در این گزارش عنوان شده است که اگر ارقام مشکوک الوصول را به معوقات بانکی اضافه کنند، ارقام بالاتری تحت عنوان معوقه خواهیم داشت. البته در معوقات بانکی طبقه بندی دیگری تحت عنوان مطالبات خرد (کمتر از ۵ میلیون) و مطالبات متوسط (۵ میلیون تا ۱ میلیارد) و مطالبات بالا (بالای یک میلیارد تومان) وجود دارد.

تشکیل دبیرخانه ای برای همایش های علمی و ملی اعتدال

> به گزارش جهان، آقای سیدرضا صالحی امیری، رئیس کتابخانه ملی، نامه ای به دستگاه های مختلف ارسال کرده و در آن به تشکیل «دبیرخانه دائمی گفتمان اعتدال» اشاره کرده است. وی به همراه این نامه، دو کتاب به نام های «اعتدال در قرآن» و «رهیافت هایی به گفتمان اعتدال» نیز ارسال کرده است. گفتنی است این دبیرخانه، از حدود ۱۰۰ نفر از جامعه شناسان و روانشناسان و اندیشمندان علوم سیاسی خواسته است تا چکیده مقالات خود را ارسال کنند تا پس از جمع آوری مقالات، همایش های علمی و ملی اعتدال در سراسر کشور راه اندازی شود.

ارتباط گیری سرویسهای جاسوسی با خبرنگاران ایرانی در حاشیه مذاکرات

> خبرنگار جهان مطلع شد، سرویس های جاسوسی غربی در حاشیه مذاکرات هسته ای که چندی پیش در ژنو برگزار شد، به شدت با برخی خبرنگاران ایرانی ارتباط گرفته اند. این برقراری ارتباط در سالنهای پیرامون محل برگزاری مذاکرات و نیز در سطح شهر انجام شده است. برخی از احضارهای اخیر نیز در این ارتباط صورت گرفته است.

کسب درآمد دو عضو شورای شهر تهران به بهانه پیروزی مقاومت در غزه

>
به گزارش جهان، پس از اقدام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ساماندهی آموزش موسیقی به دلیل فضای نامناسب در حاشیه آموزش و توقف برگزاری برخی کلاسها در فرهنگسراهای تهران، دو عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران ضمن موضع گیری علیه این اقدام، به بهانه پیروزی مقاومت در غزه کنسرت هایی را در چند مرکز متعلق به شهرداری برگزار کردند و برای هر کنسرت قراردادهایی با ارقامی در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان منعقد کردند. همچنین تبلیغات این کنسرت ها با درج آرم شورای شهر تهران بر روی بنرها انجام شد!

بیان احکام توسط زنان بی حجاب!

> به گزارش جهان، در ایام ماه مبارک رمضان یک شبکه ماهواره ای در حوزه عرفان های کاذب آغاز به کار کرده است. در برنامه های این شبکه زنان بی حجاب به تشریح احکام ماه رمضان، شب قدر و... پرداخته و اسلام شخصی و سکولار را ترویج کردند.

روایت ضرغامی از دام برخی دولتی ها برای رسانه ملی

>
به گزارش جهان، آقای ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه افق رسانه گفته است: جریانی در دولت قصد دارد دولت را مقابل صدا و سیما قرار دهد، ما بنا نداریم به برخی اظهارات پاسخ بدهیم و خواهان موفقیت دولت هستیم. در سطح رسانه ها دنبال جداسازی رسانه ملی از دولت هستند ما در این دام نمی افتیم. به نظر ما دستور همان مثالی است که آقا زده اند که رئیس جمهور پشت فرمان نشسته است. سخت ترین کار در نزد دولت است و وظیفه ما کمک کردن به دولت است. این توهم است که عده ای در رسانه ملی جمع شده اند و علیه دولت کار می کنند. ما با همان احساس تکلیفی که در حوزه دفاع مقدس داشتیم الان هم وظیفه شرعی و عقلی خود می دانیم که از دولت دفاع کنیم. جواب فضاسازی ها را هم نمی دهیم. دولت هم نمی تواند ادعا کند ما خواستیم در تلویزیون حاضر شویم به ما فرصت ندادند. عکس این هست که ما خواسته ایم ولی برخی مقامات دولتی همکاری نکردند.

وی در ادامه گفت: ما در اطلاع رسانی و تبیین به دولت کمک می کنیم و وظیفه مسئولان این است که به مردم امید بدهند. در مورد عملکرد دولت در هفته دولت ، نامه ای به همه وزرا زدیم که چه کار کرده اید. چند کار شاخص خود را بگویید تا ما روی آن برنامه سازی کرده و تبلیغ کنیم. فقط هفت وزیر جواب ما را دادند!!! برخی هم گزارش های مفصل دادند در حالی که ما سه چهار شاخص از آنها خواسته بودیم. بنابراین خودشان همکاری نمی کنند و در هیچ دولتی این امکانی را که ما برای دولت روحانی از لحاظ اطلاع رسانی فراهم کرده ایم، فراهم نبوده است.

ضرغامی که ماه های آخر خدمت خود در کسوت رئیس صدا و سیما را سپری می کند گفت: عملکرد ده ساله سازمان در قالب یک کتابچه تدوین شده و خلاءها نیز در قالب یک کتاب آموزشی گردآوری شده است. جلساتی نیز برای تدوین سیاست های راهبردی طی ۱۰ سال آینده برگزار شده است و اینک در حال پیگیری برنامه ها از لحاظ فنی و تولید هستیم و این موضوع را به گفت و گو گذاشته ایم. هر کس که در انتهای این دوره و دور آینده مشخص شود، مبانی آماده شده و در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

زیاده خواهی آژانس در جواب حسن نیت ایران

> به گزارش جهان، پاسخ ایران به ۳ سؤال آژانس بین المللی انرژی اتمی، زیاده خواهی آژانس را به همراه داشته است. پس از آنکه آژانس سه سؤال در مورد امور نظامی از ایران مطرح کرد، به این سؤالات پاسخ داده شد. اما متاسفانه آژانس در پاسخ به این حسن نیت، این بار ۶۰ سوال جدید مطرح کرد و گفت که باید به این سؤالات یکجا پاسخ داده شود. آژانس گفته است بعد از اینکه همه اطلاعات خود را دادید ما جمع بندی می کنیم و در مورد تک تک سؤالات اظهارنظر نمی کنیم.

نتیجه دو نظرسنجی از توفیق ها و ناکامی های دولت

> به گزارش جهان، بر طبق نظرسنجی انجام شده توسط دو نهاد مهم کشور، پاسخگویان در پاسخ به این سؤال که دولت را در کدام زمینه موفق تر می دانند، مهم ترین توفیق دولت را در رتبه اول مسائل خارجی و مذاکرات هسته ای دانسته و در مرحله بعد نوع رابطه دولت و مردم. همچنین بیش از ۶۰ درصد پاسخگویان مهم ترین علت عدم توفیق دولت را در مسائل اقتصادی، تورم و بیکاری می دانند.

بایکوت یک بازیگر دیگر سینما

>
به گزارش جهان، اخیرا خانم مریلا زارعی، از بازیگران زن سینمای ایران که سابقه هنرنمایی در فیلم هایی با مضامین ارزشی و دینی نظیر «شیار ۱۴۳» دارد و در دو سه سال اخیر نیز در آثار ارزشمندی در حوزه اجتماعی و دفاع مقدس ایفای نقش کرده است، با هجمه همکاران به اصطلاح روشنفکر خود مواجه شده است.

وی با ابراز گلایه از این رفتار حذفی مدعیان دموکراسی گفته است که برخی جریانات حاکم بر سینما، درصدد محدود کردن حضور وی در سینما و کم کار کردن او هستند و کاری می کنند که عملا ما طرد شویم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون