تاریخ خبر: کد خبر: 2265

پرونده شیوه سنجش عملکرد فردی نمایندگان مردم در شورای شهر پس از یک سال فعالیت/

کدام نمایندگان شورای شهر حاضر به مصاحبه نشدند؟

به جهت ایجاد فضای تضارب آرا بنابر این شد تا با تمامی اعضای شورای شهر مشهدمصاحبه هایی صورت گیرد اما در این بین تعدادی از نمایندگان مردم در پارلمان شهری بنابه دلایلی حاضر به مصاحبه و ارائه نظر خود نشدند.

کدام نمایندگان شورای شهر حاضر به مصاحبه نشدند؟

در طی چندهفته گذشته پایگاه خبری تحلیلی «قاصدنیوز» برای رسیدن به شاخص های کاربردی جهت سنجش عملکرد فردی اعضای شورای شهرها با تشکیل پرونده ای ویژه سعی در تحقق این مهم داشت.

 

از سویی دیگر به جهت ایجاد فضای تضارب آرا بنابر این شد تا با تمامی اعضای شورای شهر مشهد به عنوان دومین کلانشهر کشور مصاحبه هایی صورت گیرد. اما در این بین تعدادی از نمایندگان مردم در پارلمان شهری بنابه دلایلی حاضر به مصاحبه و ارائه نظر خود نشدند.

 

از میان 25عضو شورای شهر مشهد، با بیست عضو مصاحبه تلفنی صورت گرفت و نتایج آن در این پایگاه خبری تحلیلی منتشر گردید. اسامی نمایندگانی که امکان مصاحبه با آنان فراهم نشد بدین شرح است:

 

- محمدحسین جهانبخش:

ایشان با اعلام اینکه مصاحبه تلفنی انجام نخواهند داد، خواستار ارسال سوالات به صورت مکتوب شدند. لذا برخلاف عُرف فعالیت‌های خبری و اینکه 20مصاحبه در قالب تلفنی انجام شده بود، سوالات در قالب نامه ای به شماره 9306/102 به تاریخ 31شهریور93 از طریق روابط عمومی شورا به دفتر ایشان ارسال گردید.

پس از تماس های تلفنی مکرر به شخص ایشان در طی 10روز گذشته با بیان اینکه نامه را ندیده اند، خواستار تماس در روزی مشخص شدند تا به سوالات پاسخ دهند. نهایتاً در طی تماسی تلفنی اعلام نمودند با شما مصاحبه نمی کنم! . وی علت این امر را محتوای مصاحبه قاصدنیوز با یکی از اعضای شورا اعلام نمود.

 

- حسن قدیری طرقی:

در طی 20روز گذشته قریب به صدها تماس تلفنی با ایشان گرفته شد که پس از پاسخ به یکی از این تماس های مکرر، اعلام نمودند در مسافرت هستند و خود تماس می‌گیرند اما این امر اتفاق نیفتاد. پس از آن در مدت چندروز شماره 1115...0915 این نماینده شورا خاموش بود. پس از آن نیز در تماس های مکرر بازهم پاسخگو نبودند. در نهایت امکان مصاحبه فراهم نگردید.

 

- محمدرضا دیمه کار:

پس از ده ها بار تماس و برقراری ارتباط تلفنی اعلام کردند که برای پاسخ دقیق به سوالات نیاز به زمان دارند و نمی توانند مانند دیگر اعضا سریع پاسخ دهند. لذا درخواست ارسال مکتوب سوالات را نمودند. سوالات در قالب نامه ای به شماره 9306/102 به تاریخ 31شهریور93 از طریق روابط عمومی شورا به دفتر ایشان و طی دوبار به ایمیل شخصی به آدرس d......@gmail.com ارسال شد.

پس از تماس های تلفنی مکرر(قریب به 20بار)، با وجود اذعان به انجام مصاحبه دیگر پاسخگو نبوده و عملا امکان مصاحبه سلب گردید.

این نماینده شورا علت خود برای عدم انجام مصاحبه تلفنی را شکستن رسم غلط ایراد سخنان غیردقیق برخی اعضای شورا در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده بود.

 

نامه به شورا

متن نامه ارسال به 3عضو شورای شهر برای مصاحبه به صورت مکتوب

 

- محمدآصفی یزدی:

این نماینده شورا از همان ابتدا با انجام مصاحبه به صورت تلفنی مخالفت نموده و اعلام کردند فقط به صورت حضوری مصاحبه خواهند کرد. پس از آنکه از ایشان خواسته شد تا به صورت مکتوب در قالب نامه ای این امر اتفاق بیفتد، این روش را نیز نپذیرفتند. از آنجایی که امکان مصاحبه حضوری فراهم نبوده و با 20 نماینده دیگر به صورت تلفنی این گفتگو انجام شده بود، لذا امکان دریافت نظر وی درباره این مهم فراهم نشد.

 

- مهدی ذاکرالحسینی: ( روز شنبه ساعت 15:30 در رایانامه این پایگاه خبری پاسخ ایشان دریافت شد+++)

پس از تماس تلفنی، ایشان نیز خواستار ارسال مکتوب سوالات شدند و دستیار خود را برای پاسخگویی به سوالات معرفی نمود. سوالات در قالب نامه ای به شماره 9306/102 به تاریخ 31شهریور93 از طریق روابط عمومی شورا به دفتر ایشان و طی دوبار به ایمیل شخصی دستیار ایشان به آدرس p......@gmail.com ارسال شد.

پس از ده ها بار پیگیری تلفنی از دستیار ایشان، با وجود موافقت وی برای ارسال مکتوب پاسخی هرچندکوتاه برای سوالات، این امر اتفاق نیفتاد و عملا هیچ پاسخی از جانب این نماینده مردم به این رسانه اعلام نگردید.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون