تاریخ خبر: کد خبر: 2394

مسئول ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با اشاره به حکم شورایعالی انقلاب فرهنگی:

این حکم راه فرار و توجیه را در بی اعتنایی به جناح فرهنگی مومن بسته است

مشاور فرهنگی شهردار مشهد گفت: مسئولان مورد خطاب رهبر انقلاب در این حکم ابتدا باید در بینش خود تحولی ایجاد نمایند و در عمل مرزشان را با جبهه معارض و سرپنجه های جریان های فرهنگی سکولار مشخص نمایند

این حکم راه فرار و توجیه را در بی اعتنایی به جناح فرهنگی مومن بسته است

سید وحید موسویان مسئول ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با «قاصدنیوز» با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرموده رهبر معظم انقلاب قرارگاه فرهنگی رسمی کشور در مواجهه با جبهه معارض است گفت: اگر سیر احکام و مطالبات و توقعات  رهبر انقلاب را در دو دهه گذشته بررسی کنید مشاهده خواهید کرد که این شورا نتوانسته است در تراز داشته های انقلاب اسلامی استفاده حداکثری از ظرفیت ها کرده و به صورت پویا و فعال عمل نماید.

 

موسویان درباره حکم جدید مقام معظم رهبری برای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این حکم برای اولین بار شامل نکات جدیدی بود که می تواند به عنوان شاخصی برای سنجش عملکرد و ولایت پذیری مورد مطالبه قرار گیرد.

 

وی افزود: محتوای این حکم در درون خود پیام های خاصی به صورت آشکار و نهان به متولیان فرهنگی دارد و علاوه بر آن به صورت مبرّز امر می کنند که از باید جناح فرهنگی مومن و انقلابی حمایت شود.

 

مدیر کل سابق امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: بخشی از مشکلات ما در مواجهه با جبهه دشمن عدم آرایش درست نیروها در ساختار دولتی و مردمی است. تغییر این آرایش به سمت عملکرد تهاجمی احتیاج به تحول در نگاه به لشکری از تشکل های مردمی و خودجوش که آماده کمک به ساختارها هستند دارد.

 

موسویان افزود: آرایش نیروها را در هجمه فرهنگی باید ذیل اوامر فرمانده کل قوای فرهنگی یعنی رهبر معظم انقلاب تعریف شود. حال اگر مسئولان امر، مومن به این فرماندهی هستند باید این نیروهای داوطلب را به رسمیت بشناسند، حمایت کنند و گره ها را در مسیر تشکیل جبهه عظیم مردمی فرهنگی باز نمایند.

 

مشاور فرهنگی شهردار مشهد در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان مورد خطاب رهبر انقلاب در این حکم ابتدا باید در بینش خود تحولی ایجاد نمایند و در عمل مرزشان را با جبهه معارض و سرپنجه های جریان های  فرهنگی سکولار  مشخص نمایند، گفت: تبری جستن و بستن منافذ ظهور سکولاریسم فرهنگی که منجر به به وجود آمدن منافقین فرهنگی می شود ابتدائی ترین نیاز برای آنان است.

 

موسویان افزود: سنت الهی بر این است که اگر کارگزاری در جمهوری اسلامی در خط تبعیت از ولایت نباشد و با توکل و تلاش سعی در خدمت به ارزش‌های الهی نکند در پرتگاه نفاق فرهنگی سقوط خواهد کرد و به سرنوشت وزرای فرهنگ و ارشاد دولت کارگزاران و اصلاحات دچار خواهد شد.

 

مسئول ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی، مردمی انقلاب اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر این نکته که مقام معظم رهبری با این حکم همه را اعم از مجلس و دولت به کمک و گره گشایی در زیرساخت های سخت افزاری، نرم افزاری و قانونی جناح فرهنگی مومن فراخوانده اند، گفت: این حکم راه فرار و توجیه را در بی اعتنایی به جوانان مومن و انقلابی و توجه به جریان های فرهنگی سکولار بسته اند و صراحتاً می گویند به لشکر فرهنگی انقلاب بپیوندید.

 

مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در انتها، مخاطب این پیام را مسئولین فرهنگی استان ها هم دانست و افزود: جریان نیروهای مردمی، فرهنگی نیاز به دعاگویی در پشت جبهه ندارند. شورای فرهنگ عمومی استان ها باید در تعامل و ارتباط فعال با تشکل های فرهنگی خودجوش برنامه ای برای استفاده از ظرفیت های آنان داشته باشد.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون