تاریخ خبر: کد خبر: 7555

دروغ پردازی مضحک دیپلمات‌های سعودی/

سرکنسول آل‌سعود در مشهد: یک خودرو قصد حمله به کنسولگری را داشت!

سریال دروغ پردازی مقامات سعودی پیرامون حوادث روی داده روز شنبه در تهران و مشهد با رقم خوردن ادعاهای مضحک و عجیب کلید خورد.

سرکنسول آل‌سعود در مشهد: یک خودرو قصد حمله به کنسولگری را داشت!

به گزارش «قاصدنیوز»، روزنامه سعودی الشرق الاوسط چهارشنبه ضمن گفتگو با دیپلمات های سعودی بازگشته از تهران و مشهد، ادعاهای دروغ و عجیب آنها را درباره حمله به سفارت و کنسولگری این رژیم در تهران و مشهد منعکس کرد.

 

عبدالله الفعر سرکنسول عربستان در مشهد مدعی شد یک خودرو قصد حمله به کنسولگری را داشت که پیش از برخورد با آن از کار افتاد و مسؤولان کنسولگری تلاش کردند تا از آن راننده بازجویی کنند که موفق نشدند!

 

سعید الشهرانی یک از کارمندان کنسولگری عربستان نیز در اظهاراتی عجیب و با حذف نقش نیروی های انتظامی مستقر در محل مدعی شد پلیس هیچ واکنشی برای حمایت از دفتر نمایندگی نکرد و تنها عوامل جوی مانند بارش باران و سردی هوا باعث متفرق شدن تجمع کنندگان شد!

 

اسحاق العرینی کاردار عربستان در تهران نیز که روز شنبه و پس از اعلان اعدام آیت الله نمر باقر النمر به وزارت امور خارجه کشورمان فراخوانده شده بود در بدو ورود به ریاض ادعا کرد: مهاجمان همه اموال سفارت را غارت کردند و تعدادی از خودروها را به آتش کشیدند و مابقی آنها را با خود بردند!

 

از سوی دیگر روزنامه الشرق الاوسط نیز مانند دیگر روزنامه های سعودی که در دو روز اخیر حملات بسیار شدیدی را علیه ایران انجام داده اند تصاویری از لحظه ورود دیپلمات های سعودی به ریاض را منتشر کرده اند که این افراد را در حال بوسیدن زمین و سجده شکر نشان می دهد تا چنین القا کند که این اشخاص از یک زندان یا صحنه جنگ به کشور خود بازگشته اند!

 

منبع: قدس آنلاین

کلمات کلیدی

  • امیرحسین 0 0

    متفاوت ترین کانال در بین کانال های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی و سیاسی.به ما بپیوندید.
    https://telegram.me/bisimchi_channel

ارسال نظر

تریبون