تاریخ خبر: کد خبر: 4375

یک روزنامه نگار سابق آمریکایی در گفتگو با «قاصدنیوز»:

مسلمانان در مواجهه با غرب نباید به خاطر حوادث اخیر شرمگین باشند

این روزنامه نگار آمریکایی تأکید کرد: مسلمانان نباید در مواجهه با مردم غرب به دلیل مسلمان بودن یا مسائل پیش‌آمده اخیر متأسف باشند و باحالت شرم گونه با آن‌ها سخن بگویند. هیچ‌چیز برای شرمگین بودن مسلمانان وجود ندارد زیرا اسلام اصیل هیچ عیب و نقصی ندارد.

مسلمانان در مواجهه با غرب نباید به خاطر حوادث اخیر شرمگین باشند

یک روزنامه نگار آمریکایی در گفتگو با «قاصدنیوز» نامه رهبر معظم انقلاب را روش و الگویی مناسب در معرفی اسلام و صحبت با جوانان غربی دانست و افزود: مسلمانان می‌توانند از طریق این نامه با مردم غرب ارتباط برقرار کنند، بدین خاطر که این نامه بر اساس اصول اسلامی نوشته‌شده و لذا آن‌ها حرف شمارا خواهند شنید و قبول خواهند کرد.

 

سمیرا رضوی گفت: اسلام دینی است که می‌تواند به تمام ابهامات پاسخ دهد و هر تاریکی را روشن کند. لذا هیچ زمینه و شبهه‌ای نیست که اسلام توان پاسخ‌گویی به آن را نداشته باشد. لذا همانند آیت‌الله خامنه‌ای و به شیوه ایشان درباره اسلام با غربی‌ها باید سخن گفت.

 

خبرنگار سابق پایگاه خبری "هوستون کرانیکال" تأکید کرد: مسلمانان نباید در مواجهه با مردم غرب به دلیل مسلمان بودن یا مسائل پیش‌آمده اخیر متأسف باشند و باحالت شرم گونه با آن‌ها سخن بگویند. هیچ‌چیز برای شرمگین بودن مسلمانان وجود ندارد زیرا اسلام اصیل هیچ عیب و نقصی ندارد.

 

این دانش‌آموخته رشته خبرنگاری دانشگاه هوستون تگزاس در انتها اضافه کرد: جوانان ایرانی می‌توانند از طریق شبکه‌های مختلف اجتماعی با جوانان غربی ارتباط برقرار کنند و حقایق اسلام را برای آن‌ها روشن نمایید.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون