تاریخ خبر: کد خبر: 8109

در گفتگو با «قاصدنیوز» مطرح شد/

نظر عضو شورای شهر مشهد برای انتشار صوت و آراء جلسات علنی

عامری فرد خاطرنشان گفت: ما حتی از این که جلسات شورای شهر مشهد از صداوسیما به صورت زنده پخش شود هم استقبال می‌کنیم اما نکته اینجاست که نباید از پخش آن برای بسط مسائل اختلاف‌انگیز به بطن جامعه سوءاستفاده شده و به سلب آرامش از مردم منجر شود.

نظر عضو شورای شهر مشهد برای انتشار صوت و آراء جلسات علنی

محمود عامری‌فرد در گفتگو با خبرنگار «قاصدنیوز» از موافقت خود با انتشار جزئیات جلسات علنی شورای شهر شامل صوت و آراء نمایندگان در راستای آگاهی دقیق مردم نسبت به عملکرد اعضای این شورا سخن گفت و در بیان علت اتفاق نیفتادن این مهم تا به امروز، اظهار کرد: ما حتی از این که جلسات شورای شهر مشهد از صداوسیمای استانی به صورت زنده پخش شود هم استقبال می‌کنیم اما نکته اینجاست که نباید از پخش آن برای بسط مسائل اختلاف‌انگیز به بطن جامعه سوءاستفاده شده و به سلب آرامش از مردم منجر شود.

 

این عضو شورای شهر مشهدمقدس«اتحاد» را بزرگ‌ترین سرمایه شورای چهارم دانست و افزود: اختلاف‌نظرها در خصوص طرح‌های مختلف امری طبیعی است و این مسائل نباید به‌گونه‌ای به جامعه منتقل شود که بروز التهاب کند. اختلاف نظر ایرادی ندارد اما زمانی که به مصوبه می‌رسیم همه اعضا باید از آن حمایت کنند تا یکپارچگی شورا مخدوش نشود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد با اشاره به این که برخی از اعضای شورا به دنبال سیاه نمایی و بی‌انصافی در ناکارآمد جلوه دادن شورا و شهردار مشهد هستند، تصریح کرد: متأسفانه از این اقدامات بوی دیگری به مشام می‌رسد و به نظر می‌رسد دست‌هایی در پشت پرده وجود دارد.

 

عامری‌فرد در پایان از شیطنت برخی رسانه‌ها در انعکاس غرض ورزانه اخبار شورای شهر نیز انتقاد کرد و گفت: برخی رسانه‌ها در انتشار اخبار سیاه‌نمایی داشتند و فضا را به سوی بروز ناامنی فکری در بین مردم بردند که این منجر به عدول از برخی منافع شهر شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون