تاریخ خبر: کد خبر: 7823

واکنش آیت الله علم الهدی به خبر لزوم تایید یک لیست انتخاباتی توسط ایشان

یک جریان سیاسی سنتی و برخی کاندیداهای متمایل به اعتدال در روزهای اخیر به دلیل عدم رای آوردن و قرار گرفتن در لیست اتحاد اصولگرایان مدعی شدند این ائتلاف باطل است و آیت الله عدم الهدی و آیت الله طبسی باید این فهرست را تایید کنند.

واکنش آیت الله علم الهدی به خبر لزوم تایید یک لیست انتخاباتی توسط ایشان

به گزارش«قاصدنیوز»، آیت الله علم الهدی در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعات منتشر شده مبنی بر تاثیر نظر وی بر ترکیب لیست های انتخاباتی اظهار داشت:من در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آرایش جریانات سیاسی مثل اصول گرایان هیچ دخالتی نکرده ام و نمی کنم.

 

 

وی با بیان اینکه نه در خراسان و نه در کل کشور مشی من بر عدم دخالت بوده است ادامه داد: هیچ کدام از لیست های انتخاباتی بر اساس نظر بنده تنظیم نشده است.

 

امام جمعه مشهد مقدس تصریح کرد: به تمام نیروهای متدین توصیه می کنم متحد عمل کنند. دشمن به دنبال نفوذ است و در مقابل سیل باید سنگی متحد و استوار بود.

 

شایان ذکر است یک جریان سیاسی سنتی و برخی کاندیداهای متمایل به اعتدال در روزهای اخیر به دلیل عدم رای آوردن و قرار گرفتن در لیست اتحاد اصولگرایان مدعی شدند این ائتلاف باطل است و آیت الله عدم الهدی و آیت الله طبسی باید این فهرست را تایید کنند.

 

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون