تاریخ خبر: کد خبر: 7754

در عملیات آزادی سازی شهرک‌های "نبل" و "الزهرا" سوریه/

پَر کشیدن رزمنده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد در جبهه نبرد با تکفیری‌ها+ عکس و فیلم

شهیدمهدی(جواد) محمدی منفرد از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد و از اعضای ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم، 15بهمن ماه در عملیات آزادسازی منطقه "نبل" و "الزهرا" در سوریه، به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش «قاصدنیوز»، شهیدمهدی(جواد) محمدی منفرد از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد و از اعضای ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم، 15بهمن ماه در عملیات آزادسازی منطقه "نبل" و "الزهرا" در سوریه، به مقام رفیع شهادت نائل آمد. 

شهید جواد محمدی

وی که 38 سال سن داشت پس از یکسال پیگیری برای حضور در جبهه مقاومت در سوریه قریب به سه هفته پیش موفق به اعزام به این مناطق شده بود.

 

شهید مهدی محمدی منفرد دارای دو فرزند بود که دو روز پس از تولد فرزند دومش جهت هدایت و آموزش نیروهای لشکر فاطمیون در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به جبهه مقاومت عزیمت کرد. گفته می شود او جانشین محور تیپ امام حسن مجتبی(ع) لشکر فاطمیون بوده است.

شهید جواد محمدی

وی که از فعالان ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم بود تلاش‌های فراوانی جهت برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر مراسم تشییع شهدای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س) و تجلیل از خانواده‌های مکرمشان انجام می‌داد.

 

شهید محمدی در عملیات آزادسازی منطقه نبل و الزهرابه همراه تنی چند از رزمندگان مدافع حرم در سوریه و به دست نیروهای تکفیری - وهابی به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

شهید جواد محمدی

مناطق نبل و الزهراء جز مناطق شیعه نشین حومه شمال غربی حلب قریب به 4 سال بود که در محاصره گروه‌های تروریستی تکفیری قرار داشت.

 

مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار و دیگر شهدای مدافع حرم متعاقبأ اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است مراسم یادبود شهید محمدی به همت ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی آقایان احمد واعظی، جواد قربانپور و علی برادران، شنبه 94/11/17 ساعت 19 و در محل حسینیه تهرانیهای مشهد برگزار خواهد شد.

جنازه شهید جواد محمدی

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون