تاریخ خبر: کد خبر: 7753

جزئیات شهادت سرتیپ قاجاریان در سوریه

مسئول روابط عمومی تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور گفت: پیکر شهید سرتیپ محسن قاجاریان به همراه پیکر شهید سروان احمد رضایی اوندری امروز یا فردا وارد کشور خواهند شد.

جزئیات شهادت سرتیپ قاجاریان در سوریه
به گزارش «قاصدنیوز»، محمود شورورزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جزئیات خبر شهادت سرتیپ محسن قاجاریان گفت: یک ماه پیش فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع)، سرتیپ قاجاریان، به همراه تعدادی از همکاران برای عملیات مستشاری به سوریه اعزام شدند.

 

وی افزود: یازده صبح دیروز، چهارشنبه، سرتیپ قاجاریان به همراه سروان رضایی اوندری در حومه شهر حلب که به منظور عملیات مستشاری در آن حضور داشتند، به شهادت رسیدند.

 

شورورزی با بیان اینکه عملیاتی که این عزیزان در آن به درجه رفیع شهادت نائل شدند به منظور آزادسازی شهر الزهرا از دست تروریست‌های تکفیری بود، بیان کرد: پیکر پاک این شهیدان امروز یا فردا وارد کشور می‌شود.

 

وی در تشریح مراسم تشییع و دفن این دو شهید، اظهار کرد: تشییع پیکر شهید قاجاریان و شهید رضایی اوندری، روز شنبه توسط ستاد نیروی زمینی تهران و در جمع پاسداران انجام خواهد شد.

 

شورورزی ادامه داد: ادامه مراسم تشییع یکشنبه در مشهد و دوشنبه در نیشابور خواهد بود.

 

مسئول روابط عمومی تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) اظهار کرد: پیکر پاک شهید قاجاریان در بهشت فضل نیشابور آرام خواهد گرفت و پیکر شهید رضایی اوندری به کاشمر فرستاده می‌شود.

 

گفتنی است؛ شهرهای نبل و الزهرا محل زندگی شصت هزار تن از شیعیان سوریه است و این دو شهر شیعه‌نشین از بیش از سه سال پیش در محاصره کامل گروه‌های تکفیری بوده‌اند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون