تاریخ خبر: کد خبر: 7309

دعوت از هنرمندان برای تولید الما‌ن‌های دائم مشهد

فراخوان یادمان ها و مجسمه های دائم مدیریت امور هنری در تاریخ یکم آذر ماه سال جاری اعلام عمومی شد. مهلت ارسال آثار برای این فراخوان تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش قاصدنیوز، خانه هنرمندان شهرداری مشهد به منظور بهره گیری از ایده های نو و مشارکت هنرمندان در زیباسازی و ارتقای کیفی فضای شهری بر پایه تجارب قبلی، فراخوانی برای ایجاد یادمان و مجسمه های دائم شهری در سال 1394 منتشر کرده است.  به این منظور از تمامی هنرمندان مجسمه ساز، معماران، طراحان گرافیک و سایر گرایش های هنری مرتبط و علاقمند دعوت می نماید تا طرح‌ها و پیشنهادات خود را در موضوعات زیر ارائه نمایند.

 

موضوعات این فراخوان از دو شاخه ی موضوعات مبتنی بر مکان مشخص و موضوعات فارغ از مکان مشخص تشکیل شده است. برای موضوعات مبتنی بر مکان مشخص 4 میدان با 4 موضوع متفاوت مشخص شده که عبارتند از: میدان شهدای گوهرشاد با موضوع قیام 21 تیر ماه سال 1314 مسجد گوهرشاد مشهد، میدان ده دی با موضوع قیام 10 دی ماه سال 1357 مشهد ، میدان توحید با موضوع حدیث سلسله الذهب و نفی شرک و طاغوت و میدان حجاب با موضوع قیام 17 دی ماه سال 1356 زنان مشهد . برای موضوعات فارغ از مکان نیز 4 موضوع مطرح شده که عبارتند از: اقتصاد مقاومتی ، جهاد سازندگی ، دستاوردهای علمی و فناوری ایران اسلامی و پایتخت فرهنگی جهان اسلام.

https://art.mashhad.ir//parameters/mashhad/modules/cdk/upload/content/news/84909/resized_qajpg.jpg

هنرمندان و علاقه مندان می توانند برای دریافت متن و پیوست محتوایی فراخوان به سایت www.art.mashhad.ir مراجعه نمایند.

 

دریافت پیوست محتوایی فراخوان 

دریافت پیوست تصویری فراخوان

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون