تاریخ خبر: کد خبر: 7049

خدمت‌رسانی40هزار بسیجی خراسانی به مردم

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: در اردوهای جهادی امسال 40 نفر از بسیج طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و محلات حضور داشتند.

خدمت‌رسانی40هزار بسیجی خراسانی به مردم

به گزارش قاصدنیوز، مجتبی کیمیایی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: بازسازی مناطق هدف اردوهای جهادی پس از شناسایی در بازه زمانی یک روز تا 12 روز بازسازی می‌شود.

 

وی افزود: تامین نیروی انسانی اردوهای جهادی با بسیج سازندگی است اما مسئله پشتیبانی این اردوهای که با سایر دستگاه‌های دولتی است دارای مشکل هستیم چرا که در این زمینه همکاری لازم صورت نمی‌گیرد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خواستار نگاه ویژه استاندار خراسان رضوی نسبت به برگزاری اردوهای جهادی در خراسان رضوی شد و گفت: امیدوارم دفتر ویژه‌ای در محل استانداری خراسان رضوی در رابطه با اردوهای جهادی اختصاص پیدا کند.

 

کیمیایی با بیان اینکه اردوهای هجرت دانش‌آموزی و دانشجویی 17 روزه است، گفت: از ابتدای سال تاکنون از سوی بسیج طلاب خدمات مشاوره‌ای، فرهنگی و عمرانی به 57 روستا ارائه شده است.

 

وی در رابطه با ارائه تسهیلات به واحدهای کوچک استان از سوی بسیج سازندگی گفت: تسهیلاتی که به واحدهای کوچک اعطا می‌شود تنها 30 تا 50 درصد سرمایه گذاری برای این واحدها تامین می‌کند و مابقی از سوی خود واحد تامین می‌شود.

 

کیمیایی عنوان کرد: نخستین شرط برای ارائه تسهیلات به واحدهای کوچک بسیجی بودن است، تصریح کرد: تاکنون به 4 هزار نفر تسهیلاتی 5 تا 30 میلیون تومانی اعطا شده است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون