تاریخ خبر: کد خبر: 6954

به صورت آزمایشی/

دسترسی زائران به ضریح امام رضا(ع) آسان‌تر شد+فیلم

آستان قدس رضوی با هدف سهولت دسترسی و کاستن از شلوغی اطراف ضریح مطهر حضرت رضا(علیه السلام) در طی اقدامی، با نرده‌گذاری و صف‌بندی، زیارت ضریح مطهر را آسان تر نموده است.

دسترسی زائران به ضریح امام رضا(ع) آسان‌تر شد+فیلم

به گزارش «قاصدنیوز»، مدیریت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی با هدف سهولت دسترسی و کاستن از شلوغی اطراف ضریح مطهر حضرت رضا(علیه السلام) در طی اقدامی، با نرده‌گذاری و صف‌بندی، زیارت ضریح مطهر را آسان تر نموده است.

 

این اقدام که به صورت آزمایشی از روز سه شنبه(پنجم آبان 94) در بخش خواهران آغاز شده، مورد توجه و استقبال زائران امام رضا(علیه السلام) قرار گرفته است.

 

یکی از خادمان بخش خواهران حرم مطهر رضوی در این‌باره نوشت:

 

امروز، یعنی سه شنبه پنجم آبان ماه هزار و سیصد و نود و چهار، از ساعت سه و نیم عصر، حرم مطهر رضوی، برای خانوم ها، نرده گذاری شد... هرگز نمیتوانم این لحظات تاریخی و اشک شوقِ آن همه زائر را به وصف بکشم اما میتوانم بگویم در این دوازده سال، عمر خدمتی ام، هرگز لحظاتی مثلِ این ساعت های طلایی، احساسِ مفید بودن و در کنارِ زائرِ آقا بودن را نداشتم... احساسِ باصفایِ رساندنِ دلهای تپنده عاشق، به ضریحِ امامِ مهربانی ها... سراپایم غرق بوسه شد... وه که چه ساعاتِ خوشی بود. صف هایی طویل اما پر از امید و نشاط، از صحن جمهوری تا دارالشرف و دارالشکر و سمت بالاسرِ آقا و از آن سو از صحن آزادی تا دارالسعاده و تا پایین پای حضرت... شاید یک انتظارِ نهایتا نیم ساعته اما مطمئن که تو را به ضریح می رساند. دعاگوی همه ملتمسین بودیم... جایتان سبز. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

 

فیلم، ارسال شده توسط  یکی از مخاطبان می باشد

کلمات کلیدی

  • بنده خدا 0 1

    عالییییییییییییییییییییییییی

  • انار خانوم 1 1

    من که باورم نمی شه. کمتر از یک ماه قبل خدمت آقا بودم. به سختی توی اتاقی که ضریح هست ایستادم چه برسه به اینکه دستم برسه. واقعا دلم سوخت.

ارسال نظر

تریبون