تاریخ خبر: کد خبر: 6951

سرقت مسلحانه یک طلافروشی در مشهد منجر به قتل شد+عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری عوامل سرقت طلافروشی تشکیل شده است.

به گزارش قاصدنیوز، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ امروز صبح ساعت ۱۰، در خیابان مفتح در منطقه طلاب شهر مشهد ۳ سارق به یک طلافروشی به نام نگار حمله ور شدند.

 

۲ نفر از سارقان که به اسلحه کمری، وینچستر و چاقو مجهز بودند قصد سرقت طلاجات داخل مغازه را داشتند که با مقاومت صاحب طلافروشی مواجه می‌شوند.

 

طبق گفته شاهدان عینی: این دو دزد بی‌رحم با ضربات چاقو صاحب طلافروشی را از پای درآورده و با سرقت مقدار ۲.۵ تا ۳ کیلوگرم طلا توسط یکدستگاه خودروی پراید از محل متواری می‌شوند.

 

پلیس پس از حضور در محل و گردآوری اطلاعات اولیه و عکسبرداری از صحنه جرم متوجه شد که صاحب طلافروشی پسری ۳۵ ساله و از اعضای اتحادیه صنف طلافروشان مشهد بوده است.

 

گفتنی است، مرحوم مجیدی (صاحب طلافروشی) قرار بود پس از ایام ماه محرم و صفر در مراسم خواستگاری شرکت کند و زندگی مشترکی را با دختر موردعلاقه‌اش آغاز کند.

 

لازم به ذکر است، در طلافروشی مورد سرقت ۲ شریک با یکدیگر فعالیت می‌کردند که زمان حادثه تنها یکی از آنان در مغازه بوده است.

 

سرهنگ حجت‌الله نیک‌مرام فرمانده انتظامی مشهد درباره این اتفاق گفت: پلیس تحقیقات خود را با کارآگاهان زبده آغاز کرده و خوشبختانه ماموران تاکنون به سرنخ‌هایی خوبی رسیده‌اند و به دستگیری افراد تبهکار نزدیک شده‌اند.

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون